orinake schreef: ondertussen is de 9 van de weegschaalWauw!(kon het niet laten om op de weegschaal te gaan staan).
Nu op naar de 85kg.
Momenteel is er 6kg af op 2.5 weken.
Heb je trek?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
orinake schreef: ondertussen is de 9 van de weegschaalWauw!(kon het niet laten om op de weegschaal te gaan staan).
Nu op naar de 85kg.
Momenteel is er 6kg af op 2.5 weken.
Borke schreef: Wauw!Er zijn dagen bij dat ik moeite moet doen om mijn verplichte maaltijden op te krijgen, er zijn dagen bij dat ik alles zou opeten wat niet te heet of te zwaar is.
Heb je trek?
orinake schreef: Helaas niet, maar ik weet ook waaromIk wil je topic en blijdschap met het resultaat niet vergallen, maar wil toch graag even reageren op deze ervaring. Dit omschrijft namelijk zo helder mijn bezwaar tegen 'dieten' en voorkeur voor een omschakeling naar andere eetgewoontes die gewoon hand in hand kunnen gaan met alle (sociale) aktiviteiten. Buiten de deur eten of gasten hebben die blijven mee eten is geen noodzaak om (kalm) gewichtsverlies niet te kunnen voort zetten, laat staan zwaarder te worden.
Dit weekend veel weg geweest en dus buitenhuis gegeten, dinsdagavond bezoek gehad en dan kan je moeilijk zeggen eet ook maar een shake...
Woensdag stond de weegschaal dus opnieuw op 91.1kg. Maar we gaan er weer voor
Zondag terug op de weegschaal![]()
eelke schreef: Hoe gaat het nu? Al halverwege de 8?Wat toevallig Eelke, zat net aan Tamara te denken!
Pauline schreef: Wat toevallig Eelke, zat net aan Tamara te denken!Telepathie? Komt vast omdat we allebei een hond hebben die Joep heet. Ligt jouw Joep nu ook op zijn kop op de bank toevallig?
Parelridder schreef: Ik wil je topic en blijdschap met het resultaat niet vergallen, maar wil toch graag even reageren op deze ervaring. Dit omschrijft namelijk zo helder mijn bezwaar tegen 'dieten' en voorkeur voor een omschakeling naar andere eetgewoontes die gewoon hand in hand kunnen gaan met alle (sociale) aktiviteiten. Buiten de deur eten of gasten hebben die blijven mee eten is geen noodzaak om (kalm) gewichtsverlies niet te kunnen voort zetten, laat staan zwaarder te worden.Verbaasd je dat? Mijn huisarts verwees me door naar een dietiste en behalve dat die uiteraard met de schijf van 5 werkte, verbood ze me om fruit te eten en kreeg ik een dieet van 900 kCal, want met 1400 viel ik niet af. dankzij deze trut kleeft er dus 10 kg aan. Ik ga dus niet meer op dieet nam ik mij voor. Koolhydraatarm viel ik echter ook 0 kg van af... (6 mnd zeer streng gedaan) Dus toch weer aan het denken om via de huisarts weer te gaan crashen. Wat anders? Het is niet altijd slecht hoor. Ander voedingspatroon werkt echt niet altijd.
Het verwonderd me zo dat een huisarts een crashdieet voor schrijft, maar ik wens jou het allerbeste! :-*
eelke schreef: Telepathie? Komt vast omdat we allebei een hond hebben die Joep heet. Ligt jouw Joep nu ook op zijn kop op de bank toevallig?Die ligt met zijn hele lijf op de bank, telt dat ook?
Pauline schreef:Ehhhh goed voelen is met mijn gewicht niet mogelijk ;) Ik denk dat anders artsen ook niet zouden voorstellen om te crashen. Als ik nu nog 10 kg bij kom wordt de obesitas morbide als je naar de bmi kijkt.
Enne Lil... crashen is echt heel slecht. Beter 10 kg teveel en je goed voelen (weet niet of dat zo is) dan crashen, maar dat is mijn bescheiden mening.
Kaio schreef: Klinkt alsof je metabolisme erg traag is. Een manier om hem sneller te krijgen is meer spierweefsel kwekenIk ben ook aan het proberen af te vallen, eerst ging het wel lekker, toen via sportschool een dieet begonnen omdat het begon te stagneren, met dieetiste een Kh dieet gestart, waarmee ik weer begon af te vallen.maar moet je dat wel kunnen.