Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
Succes Mowgli!

Mijn eerste sollicitatiegesprek na 25 jaar ging ik in met de gedachte: we zien wel. Was ook onverwacht, en één dag voordat we met vakantie gingen. Geen tijd om veel voor te bereiden of zenuwachtig te worden. Dat scheelt! ;D
Die daarna (om de baan te behouden) waren een stuk lastiger. :D
Door Kaio
eelke schreef:Toch goed dat ze het er op zetten!

Ik moet altijd lachen om deze. Ergens aan de zijkant in het klein staat 'serveertip'. Tuurlijk joh, ik serveer mijn winegums altijd in een omgeflikkerde snoeppot! :biggrin2:

Afbeelding

En dan zijn er natuurlijk ook nog de hersluitbare verpakkingen van chocolade. Haha.
Oja vooral dat laatste ! ;D
Door koekje
-Annemarie- schreef:Het is druk buiten! :o De Drentse Fietsvierdaagse komt vandaag door de straat. :biggrin2:
Wat heerlijk kneuterig ;D
Ik stel me drie babyboomers op een e-bike in matching ANWB-softshells voor.
Door Martine-Tom
-Annemarie- schreef:Succes Mowgli!

Mijn eerste sollicitatiegesprek na 25 jaar ging ik in met de gedachte: we zien wel. Was ook onverwacht, en één dag voordat we met vakantie gingen. Geen tijd om veel voor te bereiden of zenuwachtig te worden. Dat scheelt! ;D
Die daarna (om de baan te behouden) waren een stuk lastiger. :D
Mijn meest grappige was: Ik werkte op een vleeswaren afdeling, opzich prima maar heel hard werken en ik keek altijd verlangend naar de sigarettenhoek daar had je tijd voor je klanten en het leek me echt super. Ik stond met een collegatje te praten dat me dat zo leuk lijkt, hoor ik ineens achter me...wanneer kan je beginnen? :o
Bleek de manager van de sigarettenhoek te zijn (Was losstaand van de supermarkt, echt een apart bedrijf)...
In 5 minuten een sollicitatiegesprek gedaan, hij is naar mijn werkgever gelopen, en een half uur later kwamen ze samen naar me toe, ik kon gelijk mijn slagerstenue inleveren en ben gelijk naar de sigarettenhoek gegaan ;D
Overigens alles in vrede hoor, mijn manager gunde het me gewoon en ze bleken teveel vloerpersoneel te hebben dus ik kon gewoon gelijk over genomen worden.

Uiteindelijk werd ik daar trouwens gek, dat hele rustige wat me zo fijn leek dreef me tot wanhoop ;D
Door Mowgli
Bedankt allemaal :-*

Waaaaah!!! Ik heb een nieuwe baan én een stageplaats :D
De enige onzekerheid is dat de HR manager van het bedrijf maandag op vakantie gaat en ik pas na zijn vakantie mijn contract kan ondertekenen. Mijn contract bij mijn huidige werkgever loop op de 31e af, ik heb verlenging aangeboden gekregen, en kan ondertekenen, wat ik dus niet ga doen. Zo kan ik namelijk een maand vakantie nemen voordat ik met mijn nieuwe baan ga beginnen. Ik ga dus officiëel 1 maand werkeloos zijn. Ik ga mijn contract niet verlengen zonder dat ik een nieuw contract heb ondertekend. Dat is wel erg spannend. Wat als de nieuwe werkgever zich ineens terugtrekt? Hoewel het een gerenomeerd bedrijf is en mijn Schatzi er ook werkt ::)
Door hannabelgje
Vanmorgen euh vannacht om 4 uur opgestaan omdat er egels naast de tent zaten en Zoë dat geen goed idee vond. Voordeel is wel dat ik vroeg aan het werk ben gegaan en alweer bijna weekend heb nu.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door zurca
Wat goed "Mowgli", gefeliciteerd :)
Wat betreft dat contract, soms moet je een sprong in het diepe maken....
Mijn vriend is ook begonnen bij een nieuwe werkgever. Gaf daarvoor een vaste baan op om met een jaarcontract te gaan beginnen. Spannend, eng....want je geeft toch een stukje zekerheid op. Na 4 maanden bij zijn nieuwe werkgever heeft hij inmiddels al een nieuw contract gekregen....voor onbepaalde tijd :D

Maar ik kan me voorstellen dat het moment van het opzeggen van je huidige baan een spannend moment is en een het een opluchting zal zijn als je handtekening onder het nieuwe contract staat ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door