-Annemarie- schreef:Succes Mowgli!
Mijn eerste sollicitatiegesprek na 25 jaar ging ik in met de gedachte: we zien wel. Was ook onverwacht, en één dag voordat we met vakantie gingen. Geen tijd om veel voor te bereiden of zenuwachtig te worden. Dat scheelt! 
Die daarna (om de baan te behouden) waren een stuk lastiger. 
Mijn meest grappige was: Ik werkte op een vleeswaren afdeling, opzich prima maar heel hard werken en ik keek altijd verlangend naar de sigarettenhoek daar had je tijd voor je klanten en het leek me echt super. Ik stond met een collegatje te praten dat me dat zo leuk lijkt, hoor ik ineens achter me...wanneer kan je beginnen?
Bleek de manager van de sigarettenhoek te zijn (Was losstaand van de supermarkt, echt een apart bedrijf)...
In 5 minuten een sollicitatiegesprek gedaan, hij is naar mijn werkgever gelopen, en een half uur later kwamen ze samen naar me toe, ik kon gelijk mijn slagerstenue inleveren en ben gelijk naar de sigarettenhoek gegaan
Overigens alles in vrede hoor, mijn manager gunde het me gewoon en ze bleken teveel vloerpersoneel te hebben dus ik kon gewoon gelijk over genomen worden.
Uiteindelijk werd ik daar trouwens gek, dat hele rustige wat me zo fijn leek dreef me tot wanhoop