ChantalKrijn schreef: Wat komen er weer heerlijke foto's voorbijO wat zijn ze leuk
Tyke is weer eens debiel aan het doen
Die smurf kan veel normaler doen
![]()

En die neus van yara ziet er mooi uit

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
ChantalKrijn schreef: Wat komen er weer heerlijke foto's voorbijO wat zijn ze leuk
Tyke is weer eens debiel aan het doen
Die smurf kan veel normaler doen
![]()
Boeffie Blafmans schreef: Welke hond is dat?Euhhhh de onze? Of bedoelde je dat niet?![]()
Fenixjuh schreef: Wauw, wat voor harig wandelvriendinnetje heeft Lizzy dan?Pupje kijkt vreselijk blij! B wilde dan ook niet samen gezien worden en liep achter mij
Wat een prachtige sfeer MarijkeVraag me alleen af waarom pupje daar moederziel alleen loopt, keek ze niet zielig genoeg?
![]()
![]()
MarijeEnBoomer schreef: Pupje kijkt vreselijk blij! B wilde dan ook niet samen gezien worden en liep achter mij![]()
Jacqueline&Rica schreef: Qadir was blij dat ie even rust had (even geen getrek aan zn oren) dus kon even lekker snuffelen en alles vanaf een afstandje in de gaten houden ;-)dank je
Ik hem zo'n mooie hond!!![]()
Fenixjuh schreef:dat is een superlieve Briard waar we regelmatig mee wandelen en die ook superhard kan rennen
Wauw, wat voor harig wandelvriendinnetje heeft Lizzy dan?
Kaela schreef: Wij zijn druk aan de klus en Oscar ligt er al in! Hoop dat dat een voorbode van succes is!Tsss... flauwerd...
(Nu zit meneer K er in om te schroeven, maar daar mag ik geen foto's van maken)