Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
ChantalKrijn schreef: Wat komen er weer heerlijke foto's voorbij  :-*

Tyke is weer eens debiel aan het doen

Afbeelding

Afbeelding

Die smurf kan veel normaler doen  :biggrin2:
Afbeelding

Afbeelding

:smitten:
Afbeelding

Afbeelding
O wat zijn ze leuk  :smitten: :smitten:

En die neus van yara ziet er mooi uit  :-*
Door joel
ohhh, Yara is ook alweer groot!! Maar wat ziet ze er geweldig uit!!

Ons wandel-vriendinnetje kon het weer helemaal vinden met Lizz
Afbeelding

Qadir was blij dat ie even rust had (even geen getrek aan zn oren) dus kon even lekker snuffelen en alles vanaf een afstandje in de gaten houden ;-)
Afbeelding
Door Fenixjuh
Wauw, wat voor harig wandelvriendinnetje heeft Lizzy dan?

Wat een prachtige sfeer Marijke :smitten:  Vraag me alleen af waarom pupje daar moederziel alleen loopt, keek ze niet zielig genoeg?  :-X ::)
Fenixjuh schreef: Wauw, wat voor harig wandelvriendinnetje heeft Lizzy dan?

Wat een prachtige sfeer Marijke :smitten:  Vraag me alleen af waarom pupje daar moederziel alleen loopt, keek ze niet zielig genoeg?  :-X ::)
Pupje kijkt vreselijk blij! B wilde dan ook niet samen gezien worden en liep achter mij  :biggrin2:
Door joel
MarijeEnBoomer schreef: Pupje kijkt vreselijk blij! B wilde dan ook niet samen gezien worden en liep achter mij  :biggrin2:
;D ;D ;D super mooie foto van blije pup  8)
Jacqueline&Rica schreef: Qadir was blij dat ie even rust had (even geen getrek aan zn oren) dus kon even lekker snuffelen en alles vanaf een afstandje in de gaten houden ;-)

Ik hem zo'n mooie hond!! :smitten:
dank je  :biggrin2:
Fenixjuh schreef:

Wauw, wat voor harig wandelvriendinnetje heeft Lizzy dan?
dat is een superlieve Briard waar we regelmatig mee wandelen en die ook superhard kan rennen :smitten:

HIer weer een foto, maar het zonnetje scheen zo mooi naar binnen...MOEST hem wel maken  :biggrin2:

Afbeelding
Door Kaela
Wij zijn druk aan de klus en Oscar ligt er al in! Hoop dat dat een voorbode van succes is!

(Nu zit meneer K er in om te schroeven, maar daar mag ik geen foto's van maken  >:()

Afbeelding
Door Ronald
Kaela schreef: Wij zijn druk aan de klus en Oscar ligt er al in! Hoop dat dat een voorbode van succes is!

(Nu zit meneer K er in om te schroeven, maar daar mag ik geen foto's van maken  >:()
Tsss... flauwerd...  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door