Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
eelke schreef: Haha ek 2012 hebben ze er voor t gemak maar niet bijgezet.
Pssst toen was Nederland er wel bij. Zelfs als groepswinnaar n de kwalificatie. Alleen het toernooi zelf was geen succes, want we mochten na 3 wedstrijden toen na huis.

*tenzij je de afwezigheid van België bedoelt.
Laatst gewijzigd door Mandarijn op wo 14 okt 2015, 00:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mandarijn
Oh helemaal dit topi vergeten!! Ja we hebben verloren met 2-3 en ja ik luister nooooooit meer via de radio naar een wedstrjd. Dat zorgt alleen maar voor hartkloppingen. Pffff.
Door eelke
Mandarijn schreef:Oh helemaal dit topi vergeten!! Ja we hebben verloren met 2-3 en ja ik luister nooooooit meer via de radio naar een wedstrjd. Dat zorgt alleen maar voor hartkloppingen. Pffff.
Ik heb de wedstrijd nederland-brazilie (2010?) geluisterd via de radio, man man, heeft me zeker een paar van mn leven gekost.

Vanavond had ik een popquiz. Ook leuk.
Door Mandarijn
eelke schreef:Ik heb de wedstrijd nederland-brazilie (2010?) geluisterd via de radio, man man, heeft me zeker een paar van mn leven gekost.

Vanavond had ik een popquiz. Ook leuk.
Ben ook een paar jaar ouder geworden. Terwijl we na 13 minuten al 2-0 achter stonden. Maar zonder beeld is het toch heel spannend!!
Door Fenixjuh
Mandarijn schreef:
Ja de 4e thuiswedstrijd op rij verloren. :-\
Daarom had ik een upje gedaan, hoopte dat jij nog leuke weetjes had ;)

Ja, ach, verloren. .. Er is een reden dat Frankrijk wel op het wk speelt en Nederland niet. . Mijn bloeddruk controleer ik wel weer met het volgende toernooi/kwalificatie :)
Door Mandarijn
Fenixjuh schreef:Daarom had ik een upje gedaan, hoopte dat jij nog leuke weetjes had ;)

Ja, ach, verloren. .. Er is een reden dat Frankrijk wel op het wk speelt en Nederland niet. . Mijn bloeddruk controleer ik wel weer met het volgende toernooi/kwalificatie :)
Wk?? Je bedoelt het Ek en Frankrijk is gastland dus zijn ze automatisch geplaatst. ;)
Door Mandarijn
dinky89 schreef:Met (opnieuw) veel aandacht voor Cruijff
En vooraf 1 min stilte voor Brussel. Was weer indrukwekkend.

Maar we zijn begonnen met Zoet op doel ipv Cillissen. Want die heeft een gebroken neus.
Door Mandarijn
En we spelen tegen een Engelsman die Drinkwater heet :D

Op ja als we vanavond van Engeland verliezen, dan wordt Blind de eerste Nederlandse bondscoach die vijf van zijn eerste zeven interlands verliest. Maar dat hoeft niet!!! Gewoon winnen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door