Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Haha ek 2012 hebben ze er voor t gemak maar niet bijgezet.Pssst toen was Nederland er wel bij. Zelfs als groepswinnaar n de kwalificatie. Alleen het toernooi zelf was geen succes, want we mochten na 3 wedstrijden toen na huis.
Mandarijn schreef:Oh helemaal dit topi vergeten!! Ja we hebben verloren met 2-3 en ja ik luister nooooooit meer via de radio naar een wedstrjd. Dat zorgt alleen maar voor hartkloppingen. Pffff.Ik heb de wedstrijd nederland-brazilie (2010?) geluisterd via de radio, man man, heeft me zeker een paar van mn leven gekost.
Mieke L. schreef:Helemaal gemistJa de 4e thuiswedstrijd op rij verloren.Maar verloren dus
eelke schreef:Ik heb de wedstrijd nederland-brazilie (2010?) geluisterd via de radio, man man, heeft me zeker een paar van mn leven gekost.Ben ook een paar jaar ouder geworden. Terwijl we na 13 minuten al 2-0 achter stonden. Maar zonder beeld is het toch heel spannend!!
Vanavond had ik een popquiz. Ook leuk.
Mandarijn schreef:Daarom had ik een upje gedaan, hoopte dat jij nog leuke weetjes had
Ja de 4e thuiswedstrijd op rij verloren.
Fenixjuh schreef:Daarom had ik een upje gedaan, hoopte dat jij nog leuke weetjes hadWk?? Je bedoelt het Ek en Frankrijk is gastland dus zijn ze automatisch geplaatst.
Ja, ach, verloren. .. Er is een reden dat Frankrijk wel op het wk speelt en Nederland niet. . Mijn bloeddruk controleer ik wel weer met het volgende toernooi/kwalificatie
dinky89 schreef:Met (opnieuw) veel aandacht voor CruijffEn vooraf 1 min stilte voor Brussel. Was weer indrukwekkend.