Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Mieke L. schreef: Ik ben weer terug op de Senseo (vandaag na lang wikken en wegen eentje gekocht) en ben er blij mee. Wat iedereen er ook van vind,  ik vind het gewoon lekker  :biggrin2:
Geniet ervan!
Door dinky89
Mieke L. schreef: Ik ben weer terug op de Senseo (vandaag na lang wikken en wegen eentje gekocht) en ben er blij mee. Wat iedereen er ook van vind,  ik vind het gewoon lekker  :biggrin2:
Mijn senseo is vorige week helaas overleden :-( ben nu in dubio of ik weer senseo moet nemen of een ander 1kops apparaat. Deze senseo had ik al zo ongeveer mijn halve leven denk ik. Vind alleen de koffie uit de senseo minder lekker sinds de overname van DE  :( Op het werk nespresso wat toch ook wel lekker is maar voor thuis hebben ze niet de sma as k die ik op het werk drink  :-\ kortom, ben er nog niet over uit  ;)
Door Mieke L.
dinky89 schreef: Mijn senseo is vorige week helaas overleden :-( ben nu in dubio of ik weer senseo moet nemen of een ander 1kops apparaat. Deze senseo had ik al zo ongeveer mijn halve leven denk ik. Vind alleen de koffie uit de senseo minder lekker sinds de overname van DE  :( Op het werk nespresso wat toch ook wel lekker is maar voor thuis hebben ze niet de sma as k die ik op het werk drink  :-\ kortom, ben er nog niet over uit  ;)
Ja moeilijk is dat er is ook zoveel keuze!
Door Mieke L.
Ja en jij kan het weten met je bieren. Wijn maken was ooit mijn hobby ook heel leuk/lekker. Ooit wil ik er wel weer eens aan beginnen. Of bier maken lijkt me ook leuk (en lekker)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door