Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mieke L. schreef: Ik ben weer terug op de Senseo (vandaag na lang wikken en wegen eentje gekocht) en ben er blij mee. Wat iedereen er ook van vind, ik vind het gewoon lekkerGeniet ervan!![]()
Mieke L. schreef: Ik ben weer terug op de Senseo (vandaag na lang wikken en wegen eentje gekocht) en ben er blij mee. Wat iedereen er ook van vind, ik vind het gewoon lekkerMijn senseo is vorige week helaas overleden :-( ben nu in dubio of ik weer senseo moet nemen of een ander 1kops apparaat. Deze senseo had ik al zo ongeveer mijn halve leven denk ik. Vind alleen de koffie uit de senseo minder lekker sinds de overname van DE![]()
dinky89 schreef: Mijn senseo is vorige week helaas overleden :-( ben nu in dubio of ik weer senseo moet nemen of een ander 1kops apparaat. Deze senseo had ik al zo ongeveer mijn halve leven denk ik. Vind alleen de koffie uit de senseo minder lekker sinds de overname van DEJa moeilijk is dat er is ook zoveel keuze!Op het werk nespresso wat toch ook wel lekker is maar voor thuis hebben ze niet de sma as k die ik op het werk drink
kortom, ben er nog niet over uit
![]()
Angelique schreef: Appelmoes gemaaktIs appelcider moeilijk om te maken?![]()
Mieke L. schreef: Is appelcider moeilijk om te maken?Geen idee. Ik vond appelmoes al een hele prestatie
Angelique schreef: Geen idee. Ik vond appelmoes al een hele prestatieis het ook![]()
eelke schreef: Nee joh! Dat moet wel lukken!Ik denk dat ze druk bezig is nu
Mieke L. schreef: Ik denk dat ze druk bezig is nuMooi zo!![]()