Ronald schreef: Ik ben aangenomen. Morgen beginnen![]()

@ Hanna, gefeliciteerd met je neefje. Mooie naam, Tristan.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: Ik ben aangenomen. Morgen beginnen![]()
Maxi's 3-tal schreef: Jeahhhh Ronald, van harte gefeliciteerd!Charlie is natuurlijk lastig te peilen als het om "niet willen eten" gaat. Misschien heeft de andere kant ook gedacht dat het door zijn gevoeligheid kwam. Maar in het vervolg dus meteen je intuïtie achterna en niet 4 maanden wachten met een bloedonderzoek in het kader van...het zullen de veranderingen wel zijn.
We willen natuurlijk wel wat meer informatie als dat kan!
Hanna, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je neefje.
Hier nog steeds met Charlie bezig. Uit de bloeduitslagen kwam naar voren dat hij toch nog een ontsteking heeft en dat zijn gal (weet het even niet meer precies) te hoog is, dus dat hij ook misselijk is. Ook kwam er een lichte bloedarmoede uit naar voren.
Blijkt wel dat ik niet gek was en dat Charlie al niet lekker was toen hij weer bij mij terugkwam, alleen werd dat vooral niet gemeld.
We gaan er dus alles aan doen mijn mannetje weer op de rit te krijgen, ook gelijk een wormenkit aan gaan vragen voor hem.
We waren al begonnen met krijgen en nog iets voor zijn darmen en ik merk ook dat hij wel de betere kant op gaat. Hij is vrolijk en zelfs ondeugend.![]()
Maxi's 3-tal schreef: Jeahhhh Ronald, van harte gefeliciteerd!Aagje!
We willen natuurlijk wel wat meer informatie als dat kan!
kira schreef: Gefeliciteerd Ro, is dat die baan met "die ene vraag?". Zo ja, dan ben ik wel heel erg benieuwd wat je hebt geantwoord. Mag ook per PB hahaha.Het was inderdaad de baan met "die ene vraag". Maar de vraag is niet gesteld, dus ik hoefde ook het antwoord niet te geven
Ronald schreef: Aagje!Ik aagje? Nietus.
Gesolliciteerd op de functie die ik graag wilde hebben en die nu ook binnen mijn bereik lag (in mijn ogen dan). Vanmorgen sollicitatiegesprek. Complimenten over sollicitatiebrief, motivatiebrief en CV. Toen maar voorgesteld aan de P&O-er (de enige die mij nog niet kende) en toen nam de rest het over. Ik hoefde niets te vertellen vertellen verder. Alleen op het juiste moment "Jazeker!" zeggen en "Goh, meen je dat?".
Toen het duidelijk was dat ik het best wel zou worden, werd het tijd voor het arbeidsvoorwaardengesprek. Dat was ook binnen 5 minuten rond. En dan natuurlijk de startdatum. In de vacature werd genoemd "Gewenste begindatum 1 augustus 2014". Dus toen ik zei "Laten we dat maar doen, dan" werd er even opgekeken en daarna werd opgeschreven "Functie met ingang van 1 augustus 2014".
Ik is blij!![]()
Maxi's 3-tal schreef: Ik aagje? Nietus.Sterker nog: zelfde kantoor, zelfde stoel, zelfde collega's, zelfde werk, zelfde verantwoordelijkheid. Alleen ander salaris 8)![]()
Belangstellend heet dat.
Maar super hoor! Is dit onder dezelfde vleugel dat je zo makkelijk per direct kan beginnen?