Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Jeahhhh Ronald, van harte gefeliciteerd!  :-*
We willen natuurlijk wel wat meer informatie als dat kan!

Hanna, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je neefje. :-*

Hier nog steeds met Charlie bezig. Uit de bloeduitslagen kwam naar voren dat hij toch nog een ontsteking heeft en dat zijn gal (weet het even niet meer precies) te hoog is, dus dat hij ook misselijk is. Ook kwam er een lichte bloedarmoede uit naar voren.
Blijkt wel dat ik niet gek was en dat Charlie al niet lekker was toen hij weer bij mij terugkwam, alleen werd dat vooral niet gemeld.
We gaan er dus alles aan doen mijn mannetje weer op de rit te krijgen, ook gelijk een wormenkit aan gaan vragen voor hem.
We waren al begonnen met krijgen en nog iets voor zijn darmen en ik merk ook dat hij wel de betere kant op gaat. Hij is vrolijk en zelfs ondeugend. :-*
Door Nynke
Gefeliciteerd Ro!! En Hanna natuurlijk ook  ;)

Ot: vanmorgen naar de Leclercs in Villeneuve sur Lot geweest en beetje geshopt. Manlief heeft daarna in zwembad gelegen en ik alvast de oto beetje ingeruimd. Vannacht rijden we weer naar huis.
Woeiiiiiiiiii moeders mag morgen naar huis! Ze is geopereerd aan een zogenaamde desmoid-tumor(zo groot als een mango  :-X ) Het was wat gecompliceerder dan verwacht; hij zat vast aan haar dunne darm, maar joeppiiiiiiieeeeeee naar huis, hoe fijn is dat!!  :D
Door Angelique
Maxi's 3-tal schreef: Jeahhhh Ronald, van harte gefeliciteerd!  :-*

Hanna, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je neefje. :-*

Hier nog steeds met Charlie bezig. Uit de bloeduitslagen kwam naar voren dat hij toch nog een ontsteking heeft en dat zijn gal (weet het even niet meer precies) te hoog is, dus dat hij ook misselijk is. Ook kwam er een lichte bloedarmoede uit naar voren.
Blijkt wel dat ik niet gek was en dat Charlie al niet lekker was toen hij weer bij mij terugkwam, alleen werd dat vooral niet gemeld.
We gaan er dus alles aan doen mijn mannetje weer op de rit te krijgen, ook gelijk een wormenkit aan gaan vragen voor hem.
We waren al begonnen met krijgen en nog iets voor zijn darmen en ik merk ook dat hij wel de betere kant op gaat. Hij is vrolijk en zelfs ondeugend. :-*
Charlie is natuurlijk lastig te peilen als het om "niet willen eten" gaat. Misschien heeft de andere kant ook gedacht dat het door zijn gevoeligheid kwam. Maar in het vervolg dus meteen je intuïtie achterna en niet 4 maanden wachten met een bloedonderzoek in het kader van...het zullen de veranderingen wel zijn.
Hopelijk vind je nu (vlot) een oplossing en gaat krullie je eindelijk eens de oren van de kop vreten. :-*
Door Els&Flow
O balen Lique. Hopelijk heb je hem snel weer op de juiste rit en gaat ie eindelijk eens stoppen met dat gemiep met zn eten. Altijd naar je gevoel luisteren!!

Inge, fijn dat je mama naar huis mag!!
Door Ronald
Maxi's 3-tal schreef: Jeahhhh Ronald, van harte gefeliciteerd!  :-*
Aagje!  :biggrin2:

Gesolliciteerd op de functie die ik graag wilde hebben en die nu ook binnen mijn bereik lag (in mijn ogen dan). Vanmorgen sollicitatiegesprek. Complimenten over sollicitatiebrief, motivatiebrief en CV. Toen maar voorgesteld aan de P&O-er (de enige die mij nog niet kende) en toen nam de rest het over. Ik hoefde niets te vertellen vertellen verder. Alleen op het juiste moment "Jazeker!" zeggen en "Goh, meen je dat?".  ::)

Toen het duidelijk was dat ik het best wel zou worden, werd het tijd voor het arbeidsvoorwaardengesprek. Dat was ook binnen 5 minuten rond. En dan natuurlijk de startdatum. In de vacature werd genoemd "Gewenste begindatum 1 augustus 2014". Dus toen ik zei "Laten we dat maar doen, dan" werd er even opgekeken en daarna werd opgeschreven "Functie met ingang van 1 augustus 2014".

Ik is blij!  :biggrin2:
Door sella
Gefeliciteerd Ronald.
Gefeliciteerd met je neefje Hanna.
@ Angelique, fijn dat er wat uit zijn bloed kwam. Ja en het is niet gek dat je misselijk bent als je problemen hebt met je gal.
Ik wens voor Charlie en jullie dat er snel duidelijkheid is waar de ontsteking nu zit, en er gericht gehandeld kan worden.
Door Ronald
kira schreef: Gefeliciteerd Ro, is dat die baan met "die ene vraag?". Zo ja, dan ben ik wel heel erg benieuwd wat je hebt geantwoord. Mag ook per PB hahaha.
Het was inderdaad de baan met "die ene vraag". Maar de vraag is niet gesteld, dus ik hoefde ook het antwoord niet te geven  :biggrin2:
Ronald schreef: Aagje!  :biggrin2:

Gesolliciteerd op de functie die ik graag wilde hebben en die nu ook binnen mijn bereik lag (in mijn ogen dan). Vanmorgen sollicitatiegesprek. Complimenten over sollicitatiebrief, motivatiebrief en CV. Toen maar voorgesteld aan de P&O-er (de enige die mij nog niet kende) en toen nam de rest het over. Ik hoefde niets te vertellen vertellen verder. Alleen op het juiste moment "Jazeker!" zeggen en "Goh, meen je dat?".  ::)

Toen het duidelijk was dat ik het best wel zou worden, werd het tijd voor het arbeidsvoorwaardengesprek. Dat was ook binnen 5 minuten rond. En dan natuurlijk de startdatum. In de vacature werd genoemd "Gewenste begindatum 1 augustus 2014". Dus toen ik zei "Laten we dat maar doen, dan" werd er even opgekeken en daarna werd opgeschreven "Functie met ingang van 1 augustus 2014".

Ik is blij!  :biggrin2:
Ik aagje? Nietus. :biggrin2: :biggrin2:
Belangstellend heet dat.

Maar super hoor! Is dit onder dezelfde vleugel dat je zo makkelijk per direct kan beginnen?
Door Ronald
Maxi's 3-tal schreef: Ik aagje? Nietus. :biggrin2: :biggrin2:
Belangstellend heet dat.

Maar super hoor! Is dit onder dezelfde vleugel dat je zo makkelijk per direct kan beginnen?
Sterker nog: zelfde kantoor, zelfde stoel, zelfde collega's, zelfde werk, zelfde verantwoordelijkheid. Alleen ander salaris  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door