Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Angelique schreef:Nothing beats....

Afbeelding
:smitten:

Geef dat kattekind eens ongelijk. Komen er allemaal rare mensen hoetjiekoetjie tegen JOUW pups doen.
Door Kim_S
Angelique schreef:Jij hebt je kraamvisite ook aan de katten gevoerd :biggrin2:
Nee ze vond mij al Whiskas toen ze nog niet eens zwanger was :biggrin2:
Door Kaela
Angelique schreef:Nothing beats....

Afbeelding
Wow, zo is pas goed te zien hoe groot ze al zijn geworden!
Door Angelique
Gisteren zijn de jongelui gechipt en dat ging zowaar helemaal zonder gekrijs en dat met 3 reuen ::) :biggrin2:

We moesten er natuurlijk wel heel erg van bijkomen.

Afbeelding

Momenteel is het verder dikke pret. Het ligt zo'n beetje de hele dag buiten en gaan ook los in de tuin waar het zich een slag in de rondte rent, speelt en de wereld ontdekt. Vooral achter tante Jan aanrennen is erg leuk.

Afbeelding

Geef ze vers voer they said...it will be fun..they said ::)

Afbeelding

Morgen 6 weken alweer :(
Door koekje
Ze blijven echt zo schattig!
Weet je zeker dat je ze niet gewoon allemaal wilt houden en dan gewoon voor altijd foto's hier blijven spammen?
Door Angelique
koekje schreef:Ze blijven echt zo schattig!
Weet je zeker dat je ze niet gewoon allemaal wilt houden en dan gewoon voor altijd foto's hier blijven spammen?
Ja dat weet ik zeker :biggrin2:
Door koekje
He jammer. Maar het was te proberen :P

Wanneer gaan ze naar hun nieuwe baasjes, met 7 weken al? Dat is al volgende week! Gaat snel dan :-\
Door hannabelgje
koekje schreef:He jammer. Maar het was te proberen Afbeelding

Wanneer gaan ze naar hun nieuwe baasjes, met 7 weken al? Dat is al volgende week! Gaat snel dan :-\
Die naar Brabant gaat moet blijven tot ie 15 wkn is uiteraard. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Angelique
koekje schreef:He jammer. Maar het was te proberen :P

Ik ben hebberig en ze mogen vanaf 9 weken opgehaald worden. Het mag vanaf 7 weken, het hoeft niet. Ik heb dat nog niet gedaan, vond het altijd veel te vroeg.
Door Charlie Angel
Bizar dat het zo snel gaat he, niet normaal, maar wat is het genieten!!!!
En wat is het je gegunt dat je hier volop van kan genieten, dat het voorspoedig gaat.
En top dat wij zo via de foto's mee kunnen genieten!
Door Angelique
Charlie Angel schreef:Bizar dat het zo snel gaat he, niet normaal, maar wat is het genieten!!!!
En wat is het je gegunt dat je hier volop van kan genieten, dat het voorspoedig gaat.Afbeelding
En top dat wij zo via de foto's mee kunnen genieten!

Dank je :-* Wij zijn ook blij dat het allemaal zo super gaat. Daar waren we wel even aan toe zeg maar.
Door Charlie Angel
Angelique schreef:

Dank je :-* Wij zijn ook blij dat het allemaal zo super gaat. Daar waren we wel even aan toe zeg maar.
Dat was ook precies wat ik bedoelde ja, maar durfde het eerder nog niet te schrijven! Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door