Kim_S schreef:Ik lees niks geks![]()
Jij hebt je kraamvisite ook aan de katten gevoerd

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Ik lees niks geks![]()
Angelique schreef:Jij hebt je kraamvisite ook aan de katten gevoerd
Angelique schreef:Nothing beats....
Angelique schreef:Jij hebt je kraamvisite ook aan de katten gevoerdNee ze vond mij al Whiskas toen ze nog niet eens zwanger was
Angelique schreef:Nothing beats....Wow, zo is pas goed te zien hoe groot ze al zijn geworden!
koekje schreef:Ze blijven echt zo schattig!Ja dat weet ik zeker
Weet je zeker dat je ze niet gewoon allemaal wilt houden en dan gewoon voor altijd foto's hier blijven spammen?
koekje schreef:He jammer. Maar het was te proberenDie naar Brabant gaat moet blijven tot ie 15 wkn is uiteraard.![]()
Wanneer gaan ze naar hun nieuwe baasjes, met 7 weken al? Dat is al volgende week! Gaat snel dan
koekje schreef:He jammer. Maar het was te proberenIk ben hebberig en ze mogen vanaf 9 weken opgehaald worden. Het mag vanaf 7 weken, het hoeft niet. Ik heb dat nog niet gedaan, vond het altijd veel te vroeg.![]()
Wanneer gaan ze naar hun nieuwe baasjes, met 7 weken al? Dat is al volgende week! Gaat snel dan
Charlie Angel schreef:Bizar dat het zo snel gaat he, niet normaal, maar wat is het genieten!!!!
En wat is het je gegunt dat je hier volop van kan genieten, dat het voorspoedig gaat.![]()
En top dat wij zo via de foto's mee kunnen genieten!
Angelique schreef:Dat was ook precies wat ik bedoelde ja, maar durfde het eerder nog niet te schrijven!
Dank jeWij zijn ook blij dat het allemaal zo super gaat. Daar waren we wel even aan toe zeg maar.