Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Elf
Gisteren de pittige paddenstoelenlasagne gemaakt uit Flavours van Yotam Ottolenghi. Ik heb al vaak paddenstoelenlasagnes gegeten maar deze is echt fantastisch. Doordat de paddenstoelen fijngehakt worden en vervolgens in de oven gebakken krijgt de saus een bolognese-achtige structuur. Ik denk niet dat ik het recept kan delen i.v.m. copyright maar het is echt een aanrader. Toevallig staat dit recept ook deze maand afgedrukt in het blad 'De smaak van Italië'.
Door Siberienne
Elf schreef: za 07 nov 2020, 13:14 Gisteren de pittige paddenstoelenlasagne gemaakt uit Flavours van Yotam Ottolenghi. Ik heb al vaak paddenstoelenlasagnes gegeten maar deze is echt fantastisch. Doordat de paddenstoelen fijngehakt worden en vervolgens in de oven gebakken krijgt de saus een bolognese-achtige structuur. Ik denk niet dat ik het recept kan delen i.v.m. copyright maar het is echt een aanrader. Toevallig staat dit recept ook deze maand afgedrukt in het blad 'De smaak van Italië'.
Klinkt goed!

Ishet deze https://www.culy.nl/recepten/paddenstoe ... e-lasagne/
Door -Annemarie-
Griekse gehaktspiesjes en gepofte bietjes van de bbq. Daarbij pitabroodjes en tzatziki. *knoflookalert*
Dat gaat lekker worden als ik morgen een mondkapje op moet. ;D

Vanmorgen maakte ik een pumpkin spice latte.
VYCK2942.JPG
VYCK2942.JPG (1.18 MiB) 1725 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door