Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
Leuke foto's komen er weer voorbij!

De oesjes in de wind en zon...mooie foto, echt zo'n hollandsch plaatje :)
Om aandacht vragende beren, lieffff :-* Enne kleding dragende beren :o ;D
Hondje in de sneeuw....mooi! Mooie omgeving ook :)
Knappe pup met zelf gevonden barf :cool:
Met leeuw knuffelende kat :o ..... ;) lieffff :-*

Mooi landschap siberienne.
Door zurca
Collage 2019-04-29 15_08_48.jpg
Collage 2019-04-29 15_08_48.jpg (506.69 KiB) 4788 keer bekeken
Toezicht houden bij het poten van nieuwe plantjes..
DSC_2191-02.jpeg
DSC_2191-02.jpeg (7.78 MiB) 4788 keer bekeken
Toezicht houden in het bos :biggrin2:

(Edit Angelique, toch eens een poging gedaan en het lijntje weggepoetst :biggrin2: )
Door Siberienne
Ik vond een oude foto terug waarvan ik dacht dat ik hem kwijt was... De ondertiteling luidt 'jij bent te laat thuis maar het geeft niet hoor, we hebben ons niet verveeld' was getekend, Shadow en Spot, 1 jaar oud... ( daarna hebben we de tuin grondig gerenoveerd. Was toch niks van over, zie foto 2)

((( en echt he, toen ik 's morgens weg ging was dat stuk links van Shadow een volgegroeide border met helleborus en vrouwenmantel etc)))
image.jpg
image.jpg (162.24 KiB) 4750 keer bekeken
image.jpg
image.jpg (198.43 KiB) 4750 keer bekeken
Door Anne in Zweden
Siberienne schreef:Ik vond een oude foto terug waarvan ik dacht dat ik hem kwijt was... De ondertiteling luidt 'jij bent te laat thuis maar het geeft niet hoor, we hebben ons niet verveeld' was getekend, Shadow en Spot, 1 jaar oud... ( daarna hebben we de tuin grondig gerenoveerd. Was toch niks van over, zie foto 2)

((( en echt he, toen ik 's morgens weg ging was dat stuk links van Shadow een volgegroeide border met helleborus en vrouwenmantel etc)))

image.jpgimage.jpg
Die blik van 'm ook: hè? Mot je wat? Is er iets? ;D

Echt, dat mensen nog vrijwillig husky's in huis nemen! ;D
Door pike
;D ;D wat zal je blij geweest zijn bij de eerste aanblik! En die blik van Shadow - durf niet te zeggen dat je het niet mooi vindt, we hebben zó ons best gedaan ;D
Door Kaio
Siberienne schreef:Ik vond een oude foto terug waarvan ik dacht dat ik hem kwijt was... De ondertiteling luidt 'jij bent te laat thuis maar het geeft niet hoor, we hebben ons niet verveeld' was getekend, Shadow en Spot, 1 jaar oud... ( daarna hebben we de tuin grondig gerenoveerd. Was toch niks van over, zie foto 2)

image.jpgimage.jpg
Hij is fijn ! ::) :o :biggrin2: ( we hebben net borders gemaakt zit ook wat hek omheen hoop dat het beter gaat ;D )
Doet me denken aan deze gouden ouwe:
FB_IMG_1556606529198.jpg
FB_IMG_1556606529198.jpg (43.9 KiB) 4694 keer bekeken
En nu je er bent kunnen we met dit gaan spelen :biggrin2:
Door Siberienne
Anne in Zweden schreef:Die blik van 'm ook: hè? Mot je wat? Is er iets? ;D

Echt, dat mensen nog vrijwillig husky's in huis nemen! ;D

Wij hebben wel eens potentiële pupkopers op bezoek gehad (via de fokker van onze honden) die er bij nader inzien toch maar vanaf zagen :biggrin2:

Wij kunnen hier om lachen - achteraf ;D :biggrin2: vooral om die kop.
Door Kaela
Siberienne schreef:Wij hebben wel eens potentiële pupkopers op bezoek gehad (via de fokker van onze honden) die er bij nader inzien toch maar vanaf zagen :biggrin2:

Wij kunnen hier om lachen - achteraf ;D :biggrin2: vooral om die kop.
Erom lachen is ook het beste om te doen. Als het je eigen borders niet zijn is het heel makkelijk ;D , wat een portret!
Door Angelique
zurca schreef:Collage 2019-04-29 15_08_48.jpg

Toezicht houden bij het poten van nieuwe plantjes..

DSC_2191-02.jpeg

Toezicht houden in het bos :biggrin2:

(Edit Angelique, toch eens een poging gedaan en het lijntje weggepoetst :biggrin2: )
Moet je niet zeggen joh :biggrin2: zeg gewoon dat het prima gaat met het zit en blijf :biggrin2:

Leuke foto,s van de tuinterriër :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door