Angelique schreef:AaaaiAaien of erbij gaan liggen ?![]()
87531AE3-F448-4A13-B36C-0CA5816741BB.jpeg

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:AaaaiAaien of erbij gaan liggen ?![]()
87531AE3-F448-4A13-B36C-0CA5816741BB.jpeg
Kaio schreef:Aaien of erbij gaan liggen ?Aaien, anders is ze zo pleite
Siberienne schreef:Ik vond een oude foto terug waarvan ik dacht dat ik hem kwijt was... De ondertiteling luidt 'jij bent te laat thuis maar het geeft niet hoor, we hebben ons niet verveeld' was getekend, Shadow en Spot, 1 jaar oud... ( daarna hebben we de tuin grondig gerenoveerd. Was toch niks van over, zie foto 2)Die blik van 'm ook: hè? Mot je wat? Is er iets?
((( en echt he, toen ik 's morgens weg ging was dat stuk links van Shadow een volgegroeide border met helleborus en vrouwenmantel etc)))
image.jpgimage.jpg
Angelique schreef:Aaien, anders is ze zo pleiteEen geen contactligger , dan maar äaaaaaaai
Siberienne schreef:Ik vond een oude foto terug waarvan ik dacht dat ik hem kwijt was... De ondertiteling luidt 'jij bent te laat thuis maar het geeft niet hoor, we hebben ons niet verveeld' was getekend, Shadow en Spot, 1 jaar oud... ( daarna hebben we de tuin grondig gerenoveerd. Was toch niks van over, zie foto 2)Hij is fijn !
((( en echt he, toen ik 's morgens weg ging was dat stuk links van Shadow een volgegroeide border met helleborus en vrouwenmantel etc)))
image.jpgimage.jpg
Anne in Zweden schreef:Die blik van 'm ook: hè? Mot je wat? Is er iets?![]()
Echt, dat mensen nog vrijwillig husky's in huis nemen!
Siberienne schreef:Wij hebben wel eens potentiële pupkopers op bezoek gehad (via de fokker van onze honden) die er bij nader inzien toch maar vanaf zagenErom lachen is ook het beste om te doen. Als het je eigen borders niet zijn is het heel makkelijk![]()
Wij kunnen hier om lachen - achteraf![]()
vooral om die kop.
zurca schreef:Collage 2019-04-29 15_08_48.jpgMoet je niet zeggen joh
Toezicht houden bij het poten van nieuwe plantjes..
DSC_2191-02.jpeg
Toezicht houden in het bos
(Edit Angelique, toch eens een poging gedaan en het lijntje weggepoetst)