Claudia N schreef: En hoe zit het met ontgiften? Hebben jullie daar last van (gehad)?Waar krijg je dan last van?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Claudia N schreef: En hoe zit het met ontgiften? Hebben jullie daar last van (gehad)?Waar krijg je dan last van?
Borke schreef: Geprobeerd en ik vond het bleh...O maar je hebt andere ingredienten gebruikt
Nou had ik geen witlof en heb paksoi en eikebladsla gebruikt en dat was het niet.
Snel aangevuld met ananas en banaan en dan krijg je alles lekker.
Alleen de ananaskern is wel erg hard en dan moet je er echt heel fijngemalen mix als voor de hond van maken en ik heb het liever wat grover.
De Geijsjes schreef: O maar je hebt andere ingredienten gebruiktLastig te analyseren wat, ik proefde heel erg groente, terwijl dat er verhoudingsgewijs niet zoveel in zat.![]()
![]()
Met witlof is het lekker
![]()
![]()
Wat vond je er niet lekker aan?
Borke schreef: Lastig te analyseren wat, ik proefde heel erg groente, terwijl dat er verhoudingsgewijs niet zoveel in zat.Ik proefde niet echt de witlof, meer de sinaasappel.
Tot nog toe gebruikte ik steeds als groente andijve of spinazie en dat proef je eigenlijk niet.
Saille schreef: ik lees hier soms dat mensen goji bessen door de smoothie doen, zijn dat dan verse, bevroren of gedroogde? En wat voor superfoods doen jullie nog meer door je smoothie (of door andere dingen?), en welk merk is dan goed??Ik koop ze bij de bio-super en ze zijn gedroogd, soort krenten maar dan rood.
Saille schreef: door een smoothie proef je er weinig vanWas het maar zo eenvoudig.
en in zuivel zit trouwens ook vitamine b12. En ik heb ergens gelezen toen ik zelf bijna geen dierlijke zaken at dat de toegevoegde vitamine B aan veel vegaburgers enzo een niet opneembare vorm is voor ons, dus dat zet geen zoden aan de dijk. Maar als je vegetarisch eet met daarbij wel zuivel en eieren krijg je normaal gesproken wel voldoende vitamine b12 binnen