Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Inge en Bono schreef:Rotdagen zijn stomJa! Geeft de burger moed
![]()
Nynke schreef:![]()
8)
OT: Ben beetje aan het opruimen en moet de was ophangen, maar daar zie ik tegenop omdat de zon zo fel schijnt![]()
![]()
-Annemarie- schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Pauline schreef: Vandaag wordt mijn vader 82 jaar! Wat een leeftijd. Helaas is het geen blije dag voor ons, mijn moeder ligt sinds een aantal dagen in het ziekenhuis met een verstopte darm, een bacterie in de darmen (waarvoor ze behandeld wordt met AB) en een open been. En ipv beter wordt ze alleen maar zieker. Eigenlijk had ze vandaag een dagje naar huis gemogen om te vieren dat haar man jarig is, maar ze belde vanochtend af dat dat er niet inzit. Ze heeft al een aantal dagen geen ontlasting gehad, uiteraard door de verstopping en nu komt erbij dat de AB ook stoppend werkt en de morfine uiteraard ook. Maar zonder morfine gaat het niet meer dus keus is er niet. Voor haar en voor ons is het nu het belangrijkst dat ze redelijk pijnloos is en zelfs dat is een utopie.... En voor de rest?? We moeten het afwachten. Het is een taaie rakker dat heeft ze in het verleden wel bewezen, maar dit keer durf ik er geen uitspraken over te doen.