Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Dan van mij ook Inge en Bono:  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:!

De schade viel mee, het is alweer droog. Das het voordeel van zo'n warme dag!

We hebben hard gewerkt in de tuin en het is nu erg naar mijn zin! Nu even uitpuffen en dan mogen we vlees malen voor de katten. De vogels zijn lekker buiten, het nieuwe dak lijkt ze wel te bevallen en ze zijn nu gezamelijk de wilg aan het aanvallen. Ach ja, ding mot ook niet te groot worden he  :biggrin2:
Door Kim_S
Inge en Bono schreef:   :-* Ja! Geeft de burger moed  :)
Rotdagen zijn stom  :boo:
Weet er helaas alles van. Maar hier overheersen sinds lange tijd nu weer de betere dagen  :)

Komt allemaal weer goed!  :-*
Door eelke
Sterkte Inge!

Hier wel een fijne dag :) gisterenavond geshopt en een biertje gedaan. Vandaag uitgeslapen, ontbeten, de honden laten rennen in het bos en geclickerd met ze, en toen naar de boerenbond en plantenmarkt. Tuin spul gekocht. Daarna geluncht, planten gepland en toen heerlijk op een handdoekje op het gras (ons gras!!!) een middagdutje gedaan in de zon. Toen nog naar een verjaardag, om boodschappen en net gegeten en op de bank. Rust :)

Morgen willen we gaan picknicken, dus mijn uberhippe picknick tas straks maar eens zoeken.
Door zhiva
Vanochtend eerst om half 7 gewekt door stieflief die naar de WC moest.  Daarna om 7 uur door Chakotay die vond dat hij moest huilen.
Uiteindelijk om 9 uur opgestaan. Wegens het heerlijke weer de ranzijn onveilig gemaakt en heel veel plantjes gekocht.
Daarna de hele middag in de tuin gewerkt en vanavond lekker met zijn 3tjes ge-BBQt. Zo nog maar eens een blokje met de hondjes doen.
Kan er echt geen genoeg van krijgen, helemaal mijn weertje!  8)
Door pallas
Ik heb voor het eerst mijn bonsai boompjes gesnoeid..... duimen dat ik ze niet gesloopt heb :-X :-X :-X

Eentje wil eigenlijk helemaal niet zo lekker, al vanaf het begin niet.
Een andere boompje had Nox als eens onder handen tanden genomen >:(

Nu maar extra verwennen met een wekelijkse douche en bemesting.

Verder twee keer met de honden eruit geweest, heerlijk weertje. En ook nog even verf gehaald bij ons achter. Maar dat was eigenlijk weer een beetje te veel van het goede en de kassière moest helpen om een potje verf weer in het mandje van de scoot te krijgen :-\

Voor de rolstoel hebben we nu akkoord, wel niet wat ik wil helaas. :( Maar ze leveren eerst deze en dan kunnen ze meteen doorzetten naar een ander exemplaar. Dat gaat (volgens de dame) sneller dat weer opnieuw zoeken en in één keer de goede leveren. Hoop toch dan volgende week wat in huis te zien komen.

Ook de begroting van de huisaanpassing is binnen. Niet alles wat dat werd te duur. En er moet nog het een en ander opgelost worden.....dus we zijn er nog niet.

Duimen dat de scoot dan ook snel volgt, want naar het MCL op en neer durf ik met de leenscoot niet, dat trekt de accu niet meer vrees ik.
Door -Annemarie-
Heerlijk weer dus.  :)

Lekker in de tuin bezig geweest, en buiten gegeten. Van mij mag het de hele zomer zo blijven.  8)

Wel een beetje 'last' van de hommelnesten onder het dak. Waarschijnlijk zijn ze door de warmte een beetje de weg kwijt, ik heb er vandaag een stuk of 5 vanaf de overloop boven heel voorzichtig weer naar buiten gezet.
Door Naomi B
Ben een beetje hyperdepieper. Teveel
Koffie op vandaag. Ik had mijn nieuwe senseo melkopschuimer binnen gekregen van DE. Met de puntjes bij elkaar gespaard. En die is uitgebreid getest vandaag. :biggrin:

Verder vandaag rommelkamertje deels uitgezocht. Wat boodschapjes gedaan, wassen gedraaid met nieuwe machine en gepoogd wat emomomentjes onder controle te houden. Nu glaasje rode wijn en beetje bankhangen.
Door Nynke
-Annemarie- schreef: ;D ;D ;D  :-*
:P :biggrin2: :P :biggrin2: :P

OT: Lekker dagje gehad, gelukkig nog voldoende schaduw in de tuin om er lekker te kunnen zitten lezen  :) :) Verder mijn zomerkleren opgezocht en ik pas ze nog  :wiggle: :wiggle: :wiggle: 

Nu moet ik nog een lijst maken met alle dingen waar de mensen aan moeten denken als wij binnenkort een weekje weg zijn  :-\ :-\ Ik maak het maar op de pjoeter, van mijn handschrift wordt niemand gelukkig ::)
Door Pauline
Vandaag wordt mijn vader 82 jaar! Wat een leeftijd. Helaas is het geen blije dag voor ons, mijn moeder ligt sinds een aantal dagen in het ziekenhuis met een verstopte darm, een bacterie in de darmen (waarvoor ze behandeld wordt met AB) en een open been. En ipv beter wordt ze alleen maar zieker. Eigenlijk had ze vandaag een dagje naar huis gemogen om te vieren dat haar man jarig is, maar ze belde vanochtend af dat dat er niet inzit. Ze heeft al een aantal dagen geen ontlasting gehad, uiteraard door de verstopping en nu komt erbij dat de AB ook stoppend werkt en de morfine uiteraard ook. Maar zonder morfine gaat het niet meer dus keus is er niet. Voor haar en voor ons is het nu het belangrijkst dat ze redelijk pijnloos is en zelfs dat is een utopie.... En voor de rest?? We moeten het afwachten. Het is een taaie rakker dat heeft ze in het verleden wel bewezen, maar dit keer durf ik er geen uitspraken over te doen.
Door -Saskia-
Pauline schreef: Vandaag wordt mijn vader 82 jaar! Wat een leeftijd. Helaas is het geen blije dag voor ons, mijn moeder ligt sinds een aantal dagen in het ziekenhuis met een verstopte darm, een bacterie in de darmen (waarvoor ze behandeld wordt met AB) en een open been. En ipv beter wordt ze alleen maar zieker. Eigenlijk had ze vandaag een dagje naar huis gemogen om te vieren dat haar man jarig is, maar ze belde vanochtend af dat dat er niet inzit. Ze heeft al een aantal dagen geen ontlasting gehad, uiteraard door de verstopping en nu komt erbij dat de AB ook stoppend werkt en de morfine uiteraard ook. Maar zonder morfine gaat het niet meer dus keus is er niet. Voor haar en voor ons is het nu het belangrijkst dat ze redelijk pijnloos is en zelfs dat is een utopie.... En voor de rest?? We moeten het afwachten. Het is een taaie rakker dat heeft ze in het verleden wel bewezen, maar dit keer durf ik er geen uitspraken over te doen.
:-\ :-* desalniettemin gefeliciteerd met je paps. En sterkte weer voor je mams.  :-*
Door eelke
Sterkte én gefeliciteerd Paulien!

Ik ga zo witten, alles staat al klaar. Kijken hoe ver ik kom, en dan vanmiddag met eten, drinken, én honden naar het bos en daar een tijdje vertoeven. Zin in :)

Het voelt als vakantie zo!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door