Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
hannabelgje schreef:De hekken voor mijn huis zijn weggehaald. Ze hadden niet gezien dat daar een deur zat. Afbeelding Maar nu kwam ik er net achter dat ze een schuttingdeel kapot hebben gemaakt. Hij is nu in 1000 stukjes. Ook is mijn regengootje verdwenen op de grond. Geen briefje in de brievenbus natuurlijk. Mijn vader gaat morgen ff verhaal halen. Net hebben we maar even de tuin weer honddicht gemaakt met hun hekken.
Mijn moeder gaat morgen naar het gemeentehuis voor info over de eigenaar en de bouwplannen. Het stuk grond tussen mijn huis en de oude molen is namelijk nog mijn grond en dat wordt nu ingelijfd door hun. Is ook niet echt de bedoeling. Ik word er inmiddels aardig simpel van.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Hebben jullie ook zoiets als het kadaster? Wij hebben ooit discussie gehad met de achterburen over waar de grens van het terrein leg. Dan meet kadaster na en slaat paaltjes waar de grenzen lopen van de tereinen.

In ieder geval: veeel sterkte wat dit soort dingen vreet aan je! Hou je taai, komt vast wel goed! ( bij ons is het uiteindelijk heel goed afgelopen)
Door D&K
Bij het kadaster (hebben ze bij jullie ook) een uittreksel opvragen van wat jouw eigendom is, en dat aan de buren overhandigen. Wellicht zijn ze niet helemaal op de hoogte van het e.e.a., maar in elk geval is het dan helder voor beide partijen.
Door eelke
D&K schreef:Bij het kadaster (hebben ze bij jullie ook) een uittreksel opvragen van wat jouw eigendom is, en dat aan de buren overhandigen. Wellicht zijn ze niet helemaal op de hoogte van het e.e.a., maar in elk geval is het dan helder voor beide partijen.
Ja, maar dan moet je wel eerst weten wie je buren zijn. Het kunnen natuurlijk particulieren met een aannemer zijn, maar het kan ook een projectontwikkelaar zijn die er een huis weg zet om te verkopen... :-\

Met het kadaster is zeker ook een goed begin. Dan heb je dingen zwart op wit.
Door Siberienne
Spot liep gisteren aan de lange flex in het bos en zag een ree. En ik was er niet op verdacht. Hij vloog eri. Maximale snelheid, linksaf, en nu heb ik een stijve en pijnlijke nek. De etterbak. Grrrrr.
Door Ina
Siberienne schreef:Spot liep gisteren aan de lange flex in het bos en zag een ree. En ik was er niet op verdacht. Hij vloog eri. Maximale snelheid, linksaf, en nu heb ik een stijve en pijnlijke nek. De etterbak. Grrrrr.
Flexen zijn geweldig voor honden die niet los kunnen en zo toch de ruimte hebben om hun 'ding' te doen..... maar dan moet dat 'ding' wel iets zijn waar je op bedacht bent >:( .... met die krachtpatsers is het anders alle zeilen bij..... en inderdaad 'auw' de volgende dag

Ooit letterlijk gelanceerd uit mijn schoenen (die stonden een meter achter me) toen langpoot onverwachts een mega-sprint trok.... ik heb weken met gekneusde ribben en pols gelopen na mijn minder elegante landing op de grond :-\
Hopelijk valt het mee voor je en helpt een beetje warmte je snel van de pijn af
Door eelke
De zon schijnt. En ik wilde een gezellige herfst-avond bij de kachel houden. >:( helemaal zin in nadat we vanmorgen in de regen met haardhout hebben staan slepen.
Door Kaela
eelke schreef:De zon schijnt. En ik wilde een gezellige herfst-avond bij de kachel houden. >:( helemaal zin in nadat we vanmorgen in de regen met haardhout hebben staan slepen.
Hou je mond jij, ik ontdooi eindelijk nu ik wat opgedroogd ben.

Hoop zoooo dat het vanavond droog blijft. Dan is er een show met allerlei verschillende paardenacts. En droog gras is dan wel nodig voor de veiligheid en spectakel.
Door eelke
Kaela schreef:Hou je mond jij, ik ontdooi eindelijk nu ik wat opgedroogd ben.

Hoop zoooo dat het vanavond droog blijft. Dan is er een show met allerlei verschillende paardenacts. En droog gras is dan wel nodig voor de veiligheid en spectakel.
Laat mij lekker mopperen, ik krijg toch nooit het weer wat ik wil, dus dat is een voordeel voor jou ;D

Hopelijk kunnen je kleren nu wat drogen. Geen overdekte tribune dus?
Door Kaela
eelke schreef:Laat mij lekker mopperen, ik krijg toch nooit het weer wat ik wil, dus dat is een voordeel voor jou ;D

Hopelijk kunnen je kleren nu wat drogen. Geen overdekte tribune dus?
Nou oke dan :biggrin2:

Wel overdekte tribune, maar was vanmorgen voor mijn dienst wat natgeregend en als je dan moet gaan stil staan/zitten is het snel koud.
Door eelke
Ik heb toch de houtkachel aan gedaan 'want gezellig' en nu is het hartstikke warm binnen ::)
Door hannabelgje
Het gemeentehuis heeft ook de tekeningen liggen. Ze wisten ook te vertellen dat er alleen een afbraakvergunning afgegeven is en nog geen bouwvergunning.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Kim_S
eelke schreef:Ik heb toch de houtkachel aan gedaan 'want gezellig' en nu is het hartstikke warm binnen ::)
Nou, hier is ie ook aan 'want vreselijk koud en vies herfstweer'.
>:(
Door eelke
Kim_S schreef:Nou, hier is ie ook aan 'want vreselijk koud en vies herfstweer'.
>:(
Ja hier is het ook "vreselijk koud en vies herfstweer" ::)
Door Kim_S
eelke schreef:Ja hier is het ook "vreselijk koud en vies herfstweer" ::)
Bij jou scheen de zon toch? :???:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door