hannabelgje schreef:De hekken voor mijn huis zijn weggehaald. Ze hadden niet gezien dat daar een deur zat.Hebben jullie ook zoiets als het kadaster? Wij hebben ooit discussie gehad met de achterburen over waar de grens van het terrein leg. Dan meet kadaster na en slaat paaltjes waar de grenzen lopen van de tereinen.Maar nu kwam ik er net achter dat ze een schuttingdeel kapot hebben gemaakt. Hij is nu in 1000 stukjes. Ook is mijn regengootje verdwenen op de grond. Geen briefje in de brievenbus natuurlijk. Mijn vader gaat morgen ff verhaal halen. Net hebben we maar even de tuin weer honddicht gemaakt met hun hekken.
Mijn moeder gaat morgen naar het gemeentehuis voor info over de eigenaar en de bouwplannen. Het stuk grond tussen mijn huis en de oude molen is namelijk nog mijn grond en dat wordt nu ingelijfd door hun. Is ook niet echt de bedoeling. Ik word er inmiddels aardig simpel van.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
In ieder geval: veeel sterkte wat dit soort dingen vreet aan je! Hou je taai, komt vast wel goed! ( bij ons is het uiteindelijk heel goed afgelopen)