Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:Dat zal 1 of 2 dagen zijn.Ik denk aan jullie . Dikke knuf
Angelique schreef:Nog niks gehoord verder en met Angels gaat het ook al niet veel beter. Dus ik vrees met grote vrezenSterkte voor jullie, waardeloos zulke tijden
Angelique schreef:Nog niks gehoord verder en met Angels gaat het ook al niet veel beter. Dus ik vrees met grote vrezenOh nee
Angelique schreef:Nog niks gehoord verder en met Angels gaat het ook al niet veel beter. Dus ik vrees met grote vrezenRobbie Williams op de radio... Angels...
eelke schreef: Daarna werd hij doorgemeten (daar werd ik wat giebelig van)Met zo'n "lineaal met steeltjes"?
eelke schreef:Nee een soort spriet.Ah oke daar heb ik geen ervaring mee. Tous werd doorgemeten met zo'n "lineaal" en hoewel ik het hocusspocus vond en er idd. wat lacherig van werd, ben ik er wel van overtuigd dat het hem uitstekend heeft geholpen!
zurca schreef:Ja nou precies. En baat het niet, schaad het minder dan narcoses en prednison. Maar na hotspot nummer 5 en bij ieder zeker 3 weken een kap om, moet er wel actie ondernomen worden... Zo sneu.
Ah oke daar heb ik geen ervaring mee. Tous werd doorgemeten met zo'n "lineaal" en hoewel ik het hocusspocus vond en er idd. wat lacherig van werd, ben ik er wel van overtuigd dat het hem uitstekend heeft geholpen!