Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Angelique schreef:Nog niks gehoord verder en met Angels gaat het ook al niet veel beter. Dus ik vrees met grote vrezen :(
Oh nee :'( :'(

Ik hoopte zo dat ze zich vandaag wat beter zou voelen :'(

Kl*tezooi :'(

Ik denk aan je :-*
Door Kim_S
Angelique schreef:Nog niks gehoord verder en met Angels gaat het ook al niet veel beter. Dus ik vrees met grote vrezen :(
Robbie Williams op de radio... Angels...
Kippenvel, denk aan jullie! :-*
Door eelke
Hmm. Met de guppen naar de Silverlinde geweest om te titeren en ook meteen navraag gedaan over Gijs zijn huidproblemen. Titers waren bij beide goed, we kunnen er weer 3 jaar op vooruit.
Wat een andere aanpak is dat toch, zo'n andere praktijk. Ik dacht, ze wil die hotspot zien, maar nee, ga maar zitten, en we hebben het eerst gehad over zijn puppy tijd en welke klachten hij allemaal had. Toen heeft ze kort naar die hotspot gekeken, en daarna heel zijn lijf gevoeld. Hij is toch wel erg los en slungelig. Daarna werd hij doorgemeten (daar werd ik wat giebelig van). Maar de algehele conclusie was, tja, hij is toch nog best wel puppig he. In karakter, in lijf. En omdat hij met een keizersnede geboren is, zou dat effect hebben op zijn darmen omdat hij dan bepaalde bacteriën niet meegekregen heeft, en tel daarbij de puppypukkeltjes op die hij heeft gehad, én de ellende met de berenklauw... maar ook het verhaal van slecht zindelijk worden en niet alleen kunnen zijn...Tja.

Goed, nu heeft hij celzouten van het een of het ander, en krijgt hij poeder met daarin hetzelfde als de eerste moedermelk (de biest zeg maar) voor de weerstand. Dus ach, puppymelkpoeder voor mijn gup.
Het klinkt allemaal vaag, maar goed, met Joep hadden we deze fratsen ook gehad, en waren we 600,- armer aan medicatie en onderzoek, en konden we vervolgens nog gaan elimineren...en ik zie beide niet zo zitten bij Gijs eigenlijk...dus laten we dit maar eens proberen. Op zich al fijn dat iemand eens gaat zitten en luisteren, ipv meteen met het scheerapparaat en de predisonspuit op Gijs te duiken.

Oh, krijg net het verslag binnen; Een aandoenlijke beer die jonger lijkt dan hij is. Haha.
Door zurca
eelke schreef:Nee een soort spriet.
Ah oke daar heb ik geen ervaring mee. Tous werd doorgemeten met zo'n "lineaal" en hoewel ik het hocusspocus vond en er idd. wat lacherig van werd, ben ik er wel van overtuigd dat het hem uitstekend heeft geholpen!
zurca schreef:
Ah oke daar heb ik geen ervaring mee. Tous werd doorgemeten met zo'n "lineaal" en hoewel ik het hocusspocus vond en er idd. wat lacherig van werd, ben ik er wel van overtuigd dat het hem uitstekend heeft geholpen!
Ja nou precies. En baat het niet, schaad het minder dan narcoses en prednison. Maar na hotspot nummer 5 en bij ieder zeker 3 weken een kap om, moet er wel actie ondernomen worden... Zo sneu.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door