Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Ruk Eelke, jammer dat jullie grun niet gehaald hebben. Best mooi weer hier. Wel flauw van je auto hoor >:(
Door eelke
koekje schreef:

Eelke, das mooi kut!
Wat gaan jullie nu doen? Fietsvakantie naar camping De Heide?
Ik heb nog even naar campings gekeken ja. Maar mijn auto werd pas om 5 uur opgehaald dus om dan nog naar een camping te gaan en alles op te zetten... dus we zijn te voet naar de stayokay geweest en hebben daar gegeten. Ook leuk hoor. Minder leuk dan Groningen. En we zouden morgen zeehondjes gaan kijken op een rondvaartboot en dat kan volgende week niet >:(

Ligaa ja dat is echt stom he. Deze is uit 2002. Nou ja, toch niks meer aan te veranderen nu. Maar deze week toch maar eens bij wat dealers gaan kijken wat ze te koop hebben. Al is de kans dat mijn huidige auto nu weer stuk gaan steeds kleiner als bijna alles is vervangen nu natuurlijk ::)

Angelique, deze is natuurlijk nog langer van huis geweest en waarschijnlijk een tijd weinig te nassen gehad. Ik hoop dat ie goed bij trekt nu hij weer eten krijgt.
Door Kaio
Nou ik heb een andere/ nieuwe auto. Om de reden dat ik telkens weer wat stom gespuis spuug en spuug zat was. Naast dat ie diesel was die te weinig km 's maakte. Vlak voor die de deur uit moest was ook nog eens het motorkap slot stuk. Tja dat slotje zelf waren de kosten niet maar de rest eromheen :-X
Best balen dat juist ook nu je auto weer stuk is :(

Sterkte Angelique met poes, wat apart dat broer juist dan weer opdaagde.

Ik heb fantastische vliegen vallen buiten, werkt keigoed , en zelfs minder vliegen binnen. Maar nu komt ie .... Een zit vol met maaien, kunnen die er wel uit kruipen ? :nerves: :nerves: :nerves: :nono2: :nono2: :nono2:
Door *Gabriëlle*
eelke schreef:Ligaa ja dat is echt stom he. Deze is uit 2002. Nou ja, toch niks meer aan te veranderen nu. Maar deze week toch maar eens bij wat dealers gaan kijken wat ze te koop hebben. Al is de kans dat mijn huidige auto nu weer stuk gaan steeds kleiner als bijna alles is vervangen nu natuurlijk ::)
Aan auto's kan altijd nog meer/nog een keer dingen stuk gaan ::) .

Mijne is uit 2003 en vorig jaar had ik 'm bij een dealer gebracht voor de APK en die kwamen op 1400 euries reparatiekosten :o , ik heb de baliemeneer gevraagd nog eens op z'n schermpje te kijken naar de soort en leeftijd van de auto en verteld dat die dat aan dagwaarde niet eens waard is en of hij mij eigenlijk probeerde te vertellen of mijn auto rijp voor de schroothoop was ::) . Uiteindelijk heeft een kennis 'm voor mij nagekeken en kwam hij daarna fluitend bij een ander APK bedrijf de keuring door.
Ik trek wel de grens bij grote kosten die buiten het gewone normale onderhoud erbij komen, dan beproef ik mijn geluk gewoon met een volgende auto.
Heb iets te vaak gezien hoe elke keer blijven repareren de ene z'n portemonnee steeds leger maakt en die van de garage steeds voller.
Door *Gabriëlle*
eelke schreef:Mijn zwager is onze monteur dus dat gaat niet echt op...
Dan is het tijd voor een andere auto :D .
Door eelke
*Gabriëlle* schreef:Dan is het tijd voor een andere auto :D .
Ja maar de mijnes wordt morgen weer gemaakt ;D nahh we gaan dus wel rondkijken. Zonder haast en dus in goede onderhandelingspositie :cool:
Door *Gabriëlle*
eelke schreef:Ja maar de mijnes wordt morgen weer gemaakt ;D nahh we gaan dus wel rondkijken. Zonder haast en dus in goede onderhandelingspositie :cool:
Rijdende auto is wel makkelijker te verkopen of in te ruilen :cool: .

Ach en je komt soms op de raarste manier aan een auto ::) .
Ik heb mijn auto gevonden toen ik op het parkeerterrein van de supermarkt naar een auto met een te koop briefje zat te bekijken met een vriend van mij, terwijl we staan te kijken komt er een BMW aanrijden, doet het raampje omlaag en vraagt of ik op zoek was naar een auto en dat hij er eentje had staan van zijn broer die daarvoor van zijn opa geweest was... Het verhaal om opgelicht te worden ;D . Maar ik ben nog steeds blij dat ik 'm gekocht heb, was echt een aardige jongen en hij heeft een zelfs nog een tijdje voor een vriendenprijsje voor mij onderhouden en al met al is het echt wel een goede betrouwbare auto gebleken.
Door eelke
*Gabriëlle* schreef:Rijdende auto is wel makkelijker te verkopen of in te ruilen :cool: .

Ach en je komt soms op de raarste manier aan een auto ::) .
Ik heb mijn auto gevonden toen ik op het parkeerterrein van de supermarkt naar een auto met een te koop briefje zat te bekijken met een vriend van mij, terwijl we staan te kijken komt er een BMW aanrijden, doet het raampje omlaag en vraagt of ik op zoek was naar een auto en dat hij er eentje had staan van zijn broer die daarvoor van zijn opa geweest was... Het verhaal om opgelicht te worden ;D . Maar ik ben nog steeds blij dat ik 'm gekocht heb, was echt een aardige jongen en hij heeft een zelfs nog een tijdje voor een vriendenprijsje voor mij onderhouden en al met al is het echt wel een goede betrouwbare auto gebleken.
Pas op, niet te leuke verhalen vertellen hier he! ;D Kunnen wij mopperaars niet tegen

Ah deze auto is zo terugkijkend echt prima geweest. We hebben hem al weer 5 jaar en eigenlijk nooit gedoe gehad. Tot nu.
Door *Gabriëlle*
eelke schreef:Pas op, niet te leuke verhalen vertellen hier he! ;D Kunnen wij mopperaars niet tegen

Ah deze auto is zo terugkijkend echt prima geweest. We hebben hem al weer 5 jaar en eigenlijk nooit gedoe gehad. Tot nu.
Ooh oeps :-[ ;D

Nou dan toch maar een autoklaag, ik wilde bij de sloop een nieuw binnenverlichtingding kopen, dus mooi 1 voor 10 euro op de kop getikt, past dat ding niet, ik terug, hebben ze 3 auto's overhoop gehaald pasten ze alle 3 niet haha toen kreeg ik mijn geld weer terug en zat ik nog in het donker ::) .

oooh en nog een klaag nou ik toch bezig ben :biggrin2: , iemand had mijn spiegel kapot gereden, een getuige heeft het gezien, ik ben naar de dader gegaan en degene heeft meteen het netjes formulier ingevuld en schuld erkend simpel zou je zeggen, maar nee, nou blijft die verzekering toch zeuren papiertje invul dit papiertje invul dat en als je denkt dat ze nu wel alles hebben zitten ze te zeuren dat ze ook nog foto's van de schade willen.... dat hadden ze ook bij stap 1 2 of 3 kunnen vragen >:( . Nouja uiteindelijk zullen ze wel moeten betalen en dan is die spiegel waarschijnlijk meteen het duurste en meest tijdrovende onderdeel op mijn auto... ik denk als ik die auto ooit verkoop dat ik de spiegel er weer afhaal en 'm in de vitrinekast neerzet :cool: .
Door constance.blokzijl
Wat is dat toch? Vandaag al 3 dagen op rij een hondeneigenaar die vind dat zijn (veel kleinere en lichtere reu) met Harry kan spelen... Vervolgens op mijn nee, liever niet, krijg ik nu al 3 dagen op rij te horen; ach u moet niet zo bang zijn, gaat heus wel goed hoor mevrouw!
Wft? Ik mag toch zeker zelf wel bepalen waar ik mijn hond mee laat spelen?
Ik wil per definitie niet het risico lopen dat er iets gebeurd, daar zou ik me niet voor hoeven te verantwoorden!
Bij teven ben ik er veel zekerder van dat het ok is, Harry is ook nog eens wat onzeker dat draait toch sneller op ruzie uit bij reuen...
Geloof dat ik het toch prettiger vond toen ze nog met een boog om me heen liepen
Door constance.blokzijl
Border Bandit schreef:Constance, hopeloos he!

Kun je niet zeggen dat hij vecht of kennelhoest heeft of zo? ;)
Hmm ja, een Amerikaanse bulldog is op zich een vechthond natuurlijk, en om dat nu te bevestigen vind ik ook zoiets...
Maar vind het wel lastig hoor!
Ik zou het zo vreselijk vinden als het echt op vechten zou uitdraaien, en bij reuen is die kans gewoon groter, zeker omdat Harry wat onzeker is... die vechten toch wat sneller...
blijkbaar ziet Harry er lief uit ofzo dat het ineens zoveel gevraagd wordt!
Door Border Bandit
Oh, sorry, ik wist niet welk ras je had. :-[
Nu begrijp ik je nog veel meer dat je voorzichtig bent met welke honden je hem wilt laten kennismaken.
Nee, zeggen dat hij vecht is inderdaad niet zo handig, snap ik helemaal! ;)

Tja, dan houd je een ernstige besmettelijke ziekte over. :P

Ik begrijp het hoor, het is echt hopeloos dat mensen met je in twijfel stellen als je iets niet wilt met je hond. JIJ kent je hond toch het beste!?

Is omdraaien en omlopen nog een optie?
Het blijft vervelend hoor!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door