Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef:Ik heb nog even naar campings gekeken ja. Maar mijn auto werd pas om 5 uur opgehaald dus om dan nog naar een camping te gaan en alles op te zetten... dus we zijn te voet naar de stayokay geweest en hebben daar gegeten. Ook leuk hoor. Minder leuk dan Groningen. En we zouden morgen zeehondjes gaan kijken op een rondvaartboot en dat kan volgende week niet
Eelke, das mooi kut!
Wat gaan jullie nu doen? Fietsvakantie naar camping De Heide?
eelke schreef:Ligaa ja dat is echt stom he. Deze is uit 2002. Nou ja, toch niks meer aan te veranderen nu. Maar deze week toch maar eens bij wat dealers gaan kijken wat ze te koop hebben. Al is de kans dat mijn huidige auto nu weer stuk gaan steeds kleiner als bijna alles is vervangen nu natuurlijkAan auto's kan altijd nog meer/nog een keer dingen stuk gaan![]()
eelke schreef:Mijn zwager is onze monteur dus dat gaat niet echt op...Dan is het tijd voor een andere auto
*Gabriëlle* schreef:Dan is het tijd voor een andere autoJa maar de mijnes wordt morgen weer gemaakt.
eelke schreef:Ja maar de mijnes wordt morgen weer gemaaktRijdende auto is wel makkelijker te verkopen of in te ruilennahh we gaan dus wel rondkijken. Zonder haast en dus in goede onderhandelingspositie
*Gabriëlle* schreef:Rijdende auto is wel makkelijker te verkopen of in te ruilenPas op, niet te leuke verhalen vertellen hier he!.
Ach en je komt soms op de raarste manier aan een auto.
Ik heb mijn auto gevonden toen ik op het parkeerterrein van de supermarkt naar een auto met een te koop briefje zat te bekijken met een vriend van mij, terwijl we staan te kijken komt er een BMW aanrijden, doet het raampje omlaag en vraagt of ik op zoek was naar een auto en dat hij er eentje had staan van zijn broer die daarvoor van zijn opa geweest was... Het verhaal om opgelicht te worden. Maar ik ben nog steeds blij dat ik 'm gekocht heb, was echt een aardige jongen en hij heeft een zelfs nog een tijdje voor een vriendenprijsje voor mij onderhouden en al met al is het echt wel een goede betrouwbare auto gebleken.
eelke schreef:Pas op, niet te leuke verhalen vertellen hier he!Ooh oepsKunnen wij mopperaars niet tegen
Ah deze auto is zo terugkijkend echt prima geweest. We hebben hem al weer 5 jaar en eigenlijk nooit gedoe gehad. Tot nu.
Border Bandit schreef:Constance, hopeloos he!Hmm ja, een Amerikaanse bulldog is op zich een vechthond natuurlijk, en om dat nu te bevestigen vind ik ook zoiets...
Kun je niet zeggen dat hij vecht of kennelhoest heeft of zo?