oja de zelfgedroogde buillion laatst gebruikt en goedgekeurd!
Enige is dat ie wel wat ittig is, ik had er 5 gedroogde pepers incl zaden inzitten, dat zou 4 mogen zijn.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Fido schreef: Wij zijn geen voorstander van alleen het sap van een vrucht of groente maar ik verwacht morgen of overmorgen toch een sapcentrifuge die ik heb besteld. Ik wil compromissen gaan makenIk ben vooral een voorstander van het grootste gedeelte van mijn voeding rauw te consumeren (ik wil uitkomen op zo'n 70%). Daar is het nuttigen van sappen en smoothies een prima hulpmiddel bij. Ook hier is het een combinatie: ik juice groenten en fruit en gebruik het sap dan weer bij een smoothie in de blender.
Sommige recepten worden in de blender dikke blubber en soms wil ik dat niet. Ik ga bepaalde producten in de centrifuge doen en de rest in de blender.
Citrusvruchten snij ik nu de schil vanaf die ga ik dan met schil centrifugeren.
Heeft iemand al eens koekjes of iets dergelijks gemaakt van het "afval" wat uit de sapcentrifuge komt? Juist die vezels wil ik naar binnen hebben.
hannabelgje schreef: Ik ben nu zoooo blij met mijn kelder.Kan ik me voorstellen! Ik heb een extra puntje opgenomen bij de vereisten voor ons volgende huis: een kelder![]()
Kaio schreef: oja de zelfgedroogde buillion laatst gebruikt en goedgekeurd!Ik ga de bouiilon die ik dus met gistextract etc heb gekocht weggooien. Enneuh ik wil je best betalen als jij bouiilon voor mij wilt maken
Enige is dat ie wel wat ittig is, ik had er 5 gedroogde pepers incl zaden inzitten, dat zou 4 mogen zijn.