Moderator: Lizzy
qyan schreef: Diaan, ik heb daar allemaal helemaal geen zin in eigenlijk.Ik kan me heel goed voorstellen dat je er verder niet meer achteraan wilt. Het verandert er niet door, en dat haalt steeds de rottigheid naar boven.
Ik heb van de fokker eigenlijk min of meer mijn gelijk gehad toen hij schreef dat qyan daar waarschijnlijk altijd al last van had gehad.
En dat is eigenlijk het enige wat ik ooit gewild heb, erkenning van wat ik zie en dat er wel degelijk iets speelde.
Voor mij is het hier klaar mee eigenlijk, want volgens mij heeft dit met Qyan zijn rug niets met erfelijke zaken te maken
Evelyn schreef:tja,.... dat kennen we
Je hebt je gelijk, hij heeft niet goed gefokt, dat erkent hij tenminste. Want het vervelendst is nog wel als de fokker zegt dat er niets aan de hand is, en je zelf merkt dat er toch wel degelijk iets mis is.
Evelyn schreef: Ik kan me heel goed voorstellen dat je er verder niet meer achteraan wilt. Het verandert er niet door, en dat haalt steeds de rottigheid naar boven.Ik weet niet of hij wel of niet goed heeft gefokt.
Je hebt je gelijk, hij heeft niet goed gefokt, dat erkent hij tenminste. Want het vervelendst is nog wel als de fokker zegt dat er niets aan de hand is, en je zelf merkt dat er toch wel degelijk iets mis is.
qyan schreef: Ik weet niet of hij wel of niet goed heeft gefokt.ohw
Ik weet niet eens of dit met zijn rug uberhaupt met iets erfelijks te maken heeft.
Verder heeft hij ook nie erkend dat hij niet goed heeft gefokt.
In mijn ogen heeft hij erkend dat ik gelijk heb gehad dat qyan iets mankeerde en dat ik me niet aanstelde.
En dat is voor mij voldoende en het enige dat ik ooit heb gewild.
Ik hoef geen aankoopsommen terug of wt dan ook, maar gewoon geloofd worden dat het zo is en daarmee dus wat steun