Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Eerlijk gezegd Wendy vind ik dat je tot het uiterste gegaan bent en als je zou besluiten dat het zo genoeg is voor Qyan dan is het genoeg geweest voor Qyan, eerlijk heb ik wel eens eerder gedacht wat zou ik doen als dit mijn hond was. Meis je hebt al zoveel gedaan dat als jij nu vind dat de verder weg alleen lijden is voor Qyan dan neem ik dat direct van je aan, het is jouw maatje en alleen jij weet wanneer het genoeg is geweest. Sterkte :-*
He Wen,

Wij hebben al het een en ander besproken op een ander forum.
Meis ik ken je persoonlijk nu al een aardig tijdje en weet als geen ander dat je helemaal mesjogge bent op Qy, maar wacht gewoon even af wat de foto's gaan uitwijzen (onthou het in je achterhoofd) en bekijk het van dat punt dan weer verder.

Dat je topbasie voor Qy bent, staat als een dak op een huis :-* en je weet wat je moet doen, als de tijd daar is.

Geef Qy een dikke knuffel van me en van Raan een lebber en zodra je wat weet, laat je het me meteen weten toch :o.

Dikke kus
Clau.
Hoi Wendy,
ik zit net met ontzetting jouw berichten over Qyan te lezen.. meid wat zul je een verdriet hebben.. ik wilde dat ik je kon helpen.. ik kan me je gedachtengang levendig voorstellen hoor... en ook voor Qyan , want wat heeft ie al doorgemaakt heh in dat korte leventje wat ie tot nu toe gehad heeft... meid meid toch.. dit is toch niet normaal meer... wat een ellende keer op keer weer... ik ga gauw weer verder lezen maar ik wilde gauw reageren want ik zag dat je on line was!
Ik weet nog maar al te goed hoe goed je mij geholpen en ondersteund hebt met Scarlett toen!

Liefs en sterkte van mij,
Thesi
Wendy, in mijn ogen ben je heel dapper, dat je dit besluit hebt genomen. Heb alles gevolgd met Qyan en ik geloof dat ik al eerder opgegeven had.
Natuurlijk hoop ik, dat er op het laatste moment nog iets gebeurd, waardoor je kunt besluiten Qyan alsnog een kans te geven.
In elk geval heel veel sterkte.
gr.
Nicolette
Ik vind toch ,
dat je moet informeren of er niet nog meer broers of zussen ook klachten hebben .
inmiddes zijn er al 3 nesten gefokt uit dezelfde combinatie.
Je kan gewoon een oproep zetten op de site van je fokker ,
Of de info gebruiken die je al hebt [ van de kennelclub/raad v beheer] mbt de nest broers/zussen.
Weet best dat je daar de puf misschien niet voor hebt , maar doe het nou .
Anders help ik je wel weer hoor.
Wie weet wat je tegenkomt ?
groetjes Diana
Diaan, ik heb daar allemaal helemaal geen zin in eigenlijk.
Ik heb van de fokker eigenlijk min of meer mijn gelijk gehad toen hij schreef dat qyan daar waarschijnlijk altijd al last van had gehad.
En dat is eigenlijk het enige wat ik ooit gewild heb, erkenning van wat ik zie en dat er wel degelijk iets speelde.
Voor mij is het hier klaar mee eigenlijk, want volgens mij heeft dit met Qyan zijn rug niets met erfelijke zaken te maken
Laatst gewijzigd door qyan op di 15 feb 2005, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeetje Wen, dit is een heel moeilijke, maar ontzettend moedige beslissing van je :-* :'(.. Ik kan me voorstellen dat je het Qyan niet meer aan wil doen om nog meer onderzoeken en behandelingen te ondergaan als blijkt dat de rug er erg aan toe is... Jullie hebben beiden al zolang gevochten voor een normaal leven dat het een keer ophoudt he..... Ik vind het zo erg voor jullie om te lezen dat het toch weer mis is gegaan .... Had zo gehoopt dat het nu deze keer dan wel eens goed zou gaan en jullie beiden eindelijk eens onbezorgt konden gaan genieten van alles... Ik heb een groot gedeelte meegekregen van de problemen van je schat, en alle onderzoeken, behandelingen etc... En hoop dat je weet dat je ook mijn steun hebt, mocht je besluiten dat het genoeg is voor Qy.. Jij hebt altijd alles overgehad voor je lieverd, maar er komt inderdaad een keer een einde aan... Want inderdaad, als de toekomst voor Qyan eruit ziet dat hij met moeite nog een rondje kan lopen om vervolgens de rest van de dag gigantische pijn te hebben dan is dat geen leven meer en kan je hem nog maar 1 ding geven, het meest waardevolle en liefdevolle in een relatie, een rustig, pijnloos einde :'( :-*..

Hier brand een kaarsje voor jullie .. op toch een wat positievere uitslag... :'( :-* :'( :-*
qyan schreef: Diaan, ik heb daar allemaal helemaal geen zin in eigenlijk.
Ik heb van de fokker eigenlijk min of meer mijn gelijk gehad toen hij schreef dat qyan daar waarschijnlijk altijd al last van had gehad.
En dat is eigenlijk het enige wat ik ooit gewild heb, erkenning van wat ik zie en dat er wel degelijk iets speelde.
Voor mij is het hier klaar mee eigenlijk, want volgens mij heeft dit met Qyan zijn rug niets met erfelijke zaken te maken
Ik kan me heel goed voorstellen dat je er verder niet meer achteraan wilt. Het verandert er niet door, en dat haalt steeds de rottigheid naar boven.

Je hebt je gelijk, hij heeft niet goed gefokt, dat erkent hij tenminste. Want het vervelendst is nog wel als de fokker zegt dat er niets aan de hand is, en je zelf merkt dat er toch wel degelijk iets mis is.
Evelyn schreef:
Je hebt je gelijk, hij heeft niet goed gefokt, dat erkent hij tenminste. Want het vervelendst is nog wel als de fokker zegt dat er niets aan de hand is, en je zelf merkt dat er toch wel degelijk iets mis is.
tja,.... dat kennen we ::) :-\ :'( >:(
Evelyn schreef: Ik kan me heel goed voorstellen dat je er verder niet meer achteraan wilt. Het verandert er niet door, en dat haalt steeds de rottigheid naar boven.

Ik weet niet of hij wel of niet goed heeft gefokt.
Ik weet niet eens of dit met zijn rug uberhaupt met iets erfelijks te maken heeft.
Verder heeft hij ook nie erkend dat hij niet goed heeft gefokt.
In mijn ogen heeft hij erkend dat ik gelijk heb gehad dat qyan iets mankeerde en dat ik me niet aanstelde.
En dat is voor mij voldoende en het enige dat ik ooit heb gewild.
Ik hoef geen aankoopsommen terug of wt dan ook, maar gewoon geloofd worden dat het zo is en daarmee dus wat steun
qyan schreef: Ik weet niet of hij wel of niet goed heeft gefokt.
Ik weet niet eens of dit met zijn rug uberhaupt met iets erfelijks te maken heeft.
Verder heeft hij ook nie erkend dat hij niet goed heeft gefokt.
In mijn ogen heeft hij erkend dat ik gelijk heb gehad dat qyan iets mankeerde en dat ik me niet aanstelde.
En dat is voor mij voldoende en het enige dat ik ooit heb gewild.
Ik hoef geen aankoopsommen terug of wt dan ook, maar gewoon geloofd worden dat het zo is en daarmee dus wat steun
ohw :-[ sorry, ik dacht dat hij zelf ook wel inzag dat neef op nicht niet echt goed fokken is :-\

Als hij iig maar niet doet alsof het niets is. Qyan heeft behoorlijk wat gezondheidsproblemen, daar kan hij niet omheen...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door