Moderator: Lizzy
Sonja schreef: Boefje is nu in de kliniek. Ik mag straks bellen en zit dus nu nagels te bijten.ik denk aan je Sonja
Sonja schreef: Boefje is nu in de kliniek. Ik mag straks bellen en zit dus nu nagels te bijten.Is er niemand bij je?
Sonja schreef: Boefje is nu in de kliniek. Ik mag straks bellen en zit dus nu nagels te bijten.
Ine schreef: Is er niemand bij je?Alleen 3 katten, 2 konijnen en 2 honden. En BP natuurlijk.
Sjips, praat hier maar even van je af dan!
![]()
Sonja schreef: Alleen 3 katten, 2 konijnen en 2 honden. En BP natuurlijk.Dat is maar goed ook anders kan je boef straks niet ophalen omdat je geen vingers meer overhebt om je stuur mee vast te houden.
Ik ben van pure ellende net nadat ik haar had afgeleverd maar boodschappen gaan doen. Om niet thuis te hoeven zitten nagelbijten.
Wil trouwens ook niet erg lukken dat nagelbijten. Die kroon is toch een stuk botter dan mijn eigen tanden vroeger waren.
Sonja schreef: Die arts had trouwens werkelijk geen idee wat het zou kunnen zijn. De klachten deden hem niet aan een specifieke oorzaak denken.Nou het is al fijn dat zijn gedachte al niet een bepaalde richting uit gingen
sylvia schreef: Dat is maar goed ook anders kan je boef straks niet ophalen omdat je geen vingers meer overhebt om je stuur mee vast te houden.Ik mag na 12 uur bellen en ze mag om 6 uur vanavond weer naar huis.
Hoelaat kan je bellen en mag je boef weer halen?