Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sylvia
Sonja sterkte vandaag ik duim ervoor dat je met goed nieuws terug komt :-*
Door Sonja
Boefje is nu in de kliniek. Ik mag straks bellen en zit dus nu nagels te bijten.
Door sylvia
Sonja schreef: Boefje is nu in de kliniek. Ik mag straks bellen en zit dus nu nagels te bijten.
ik denk aan je Sonja :-*
Door ine
Sonja schreef: Boefje is nu in de kliniek. Ik mag straks bellen en zit dus nu nagels te bijten.
Is er niemand bij je? :-\
Sjips, praat hier maar even van je af dan! ::)
:-*
Door gonny
:-* we wachten wel mee... ;) en duimen...is beter voor de nagels.. ;)
Door Lizzy
Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim!
Door Francisca
ik duim ook mee :-*sterkte tijdens het wachten
Door Sonja
Ine schreef: Is er niemand bij je? :-\
Sjips, praat hier maar even van je af dan! ::)
:-*
Alleen 3 katten, 2 konijnen en 2 honden. En BP natuurlijk.
Ik ben van pure ellende net nadat ik haar had afgeleverd maar boodschappen gaan doen. Om niet thuis te hoeven zitten nagelbijten.
Wil trouwens ook niet erg lukken dat nagelbijten. Die kroon is toch een stuk botter dan mijn eigen tanden vroeger waren.
Door sylvia
Sonja schreef: Alleen 3 katten, 2 konijnen en 2 honden. En BP natuurlijk.
Ik ben van pure ellende net nadat ik haar had afgeleverd maar boodschappen gaan doen. Om niet thuis te hoeven zitten nagelbijten.
Wil trouwens ook niet erg lukken dat nagelbijten. Die kroon is toch een stuk botter dan mijn eigen tanden vroeger waren.
Dat is maar goed ook anders kan je boef straks niet ophalen omdat je geen vingers meer overhebt om je stuur mee vast te houden.
Hoelaat kan je bellen en mag je boef weer halen?
Door Sonja
Die arts had trouwens werkelijk geen idee wat het zou kunnen zijn. De klachten deden hem niet aan een specifieke oorzaak denken.
Door sylvia
Sonja schreef: Die arts had trouwens werkelijk geen idee wat het zou kunnen zijn. De klachten deden hem niet aan een specifieke oorzaak denken.
Nou het is al fijn dat zijn gedachte al niet een bepaalde richting uit gingen
Door Sonja
sylvia schreef: Dat is maar goed ook anders kan je boef straks niet ophalen omdat je geen vingers meer overhebt om je stuur mee vast te houden.
Hoelaat kan je bellen en mag je boef weer halen?
Ik mag na 12 uur bellen en ze mag om 6 uur vanavond weer naar huis.
Als hij 'vreemd' weefsel zou vinden zou hij direct biopten nemen en bij een vermoeden van schimmelinfectie zou hij gelijk een kweekje maken. Maar in dat geval duurt het wel weer even voor we de uitslag hebben. en dan weten we eigenlijk nog steeds niks.
Door Sonja
Ik zal zo blij zijn als ik haar vanavond weer op mag halen! Toen ik daar bij de receptie was kwam er ook een echtpaar met een jong cavaliertje dat moest blijven (weet niet waarvoor, maar volgens mij niets ernstigs ofzo). Die vrouw ging huilen omdat ze haar hond achter moest laten en dan sta ik daar te slikken. :-\ Want ik vind dat ook helemaal niks! Ik probeer het me ook steeds voor te stellen hoe ze daar ligt onder narcose en met een kijker in haar neus. :'(
Ze heeft al twee nachten bij ons op de slaapkamer mogen slapen omdat ik haar een beetje in de gaten wilde houden. En dan kruipt ze stiekem in bed en gaat dan helemaal tegen me aan liggen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door