Moderator: Lizzy
Sonja schreef: Maar nu is ze weer heel duidelijk hartstikke beroerd.Ach getverdamme, wat knudde...![]()
Arme hond.
Lizzy schreef: Ach getverdamme, wat knudde...Nee, want het probleem is dus dat ik alleen nog maar pijnstillers die over de datum zijn in huis heb en die durf ik niet te geven.. Kun je haar nog een pijnstillertje geven?
Sonja schreef: Nee, want het probleem is dus dat ik alleen nog maar pijnstillers die over de datum zijn in huis heb en die durf ik niet te geven.Oh ja, sh*t, dat is ook zo... He bah. Wat moet je in hemelsnaam....? Eventueel een menselijke pijnstiller? Vaag staat me bij dat sommige wel gegeven kunnen worden... Mmmm, moet in een bericht van Linda (Timmy) staan. Wacht, ik zoek ff!
Morgenochtend sta ik meteen bij de apotheek op de stoep. Het zal me niet meer gebeuren dat ik geen pijnstillers meer in huis heb.![]()
sylvia schreef: Ach gossie arme boef, geef haar maar een zacht kusje van mij.Ja, ik ben nog liever zelf beroerd dan dat ik zie dat zij het is.
Waardeloos als je zo machteloos bent he![]()
Sonja schreef: Ja, ik ben nog liever zelf beroerd dan dat ik zie dat zij het is.Dat gevoel ken ik