Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑wo 11 dec 2024, 16:18 Klinkt als betere behandeling (had mijn vriendin ook gedaan) en ja, je zal ook best last kunnen hebben van de antibiotica, ik werd er zelf vaak moe vanBedoel je dat je vriendin ook een maand had voorgeschreven of heeft genomen?
Ina schreef: ↑wo 11 dec 2024, 17:06 Tja, soms is het kiezen uit 2 kwaden ....maar de bijwerkingen van de AB gaan wel weer weg (desnoods met wat hulp), maar een niet adequaat bestreden lymebesmetting zal veel meer en langer klachten geven, dus dan maar even doorbikkelen met de AB .....succes er meeDank je.![]()
Anne in Zweden schreef: ↑wo 11 dec 2024, 16:49 Fijn dat de nieuwe huisarts het probleem serieus neemt.Ja, wat ben ik blij dat we over zijn gegaan!
Hoe ziet de plek er nu uit?
Beterschap!
Lizzy schreef: ↑wo 11 dec 2024, 17:37 Bedoel je dat je vriendin ook een maand had voorgeschreven of heeft genomen?Voorgeschreven bedoelde ik - sorry.
Ik heb vooral gewrichtspijn en een stijve nek(en verder de gebruikelijke misselijkheid, geen eetlust, en een algeheen behh gevoel).