Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Na mijn verhaal te kunnen vertellen bij deze nieuwe (antroposofische) huisarts (he he, zo kan het dus ook!) heb ik, zonder daarom te moeten vragen, een verlenging gekregen met 20 dagen. Dus 30 dagen in totaal.

Voel me wel brak hoor... Ik heb echt wel last van bijwerkingen. En bij sommige klachten denk ik ook wel "is het de lyme? Of is het de AB?". Maar ja....
Door Ina
Tja, soms is het kiezen uit 2 kwaden ....maar de bijwerkingen van de AB gaan wel weer weg (desnoods met wat hulp), maar een niet adequaat bestreden lymebesmetting zal veel meer en langer klachten geven, dus dan maar even doorbikkelen met de AB .....succes er mee :)
Door Lizzy
Siberienne schreef: wo 11 dec 2024, 16:18 Klinkt als betere behandeling (had mijn vriendin ook gedaan) en ja, je zal ook best last kunnen hebben van de antibiotica, ik werd er zelf vaak moe van
Bedoel je dat je vriendin ook een maand had voorgeschreven of heeft genomen?

Ik heb vooral gewrichtspijn en een stijve nek :-X (en verder de gebruikelijke misselijkheid, geen eetlust, en een algeheen behh gevoel).
Door Lizzy
Ina schreef: wo 11 dec 2024, 17:06 Tja, soms is het kiezen uit 2 kwaden ....maar de bijwerkingen van de AB gaan wel weer weg (desnoods met wat hulp), maar een niet adequaat bestreden lymebesmetting zal veel meer en langer klachten geven, dus dan maar even doorbikkelen met de AB .....succes er mee :)
Dank je.

Nou precies hoor! Ik bikkel zeker even door!
Door Lizzy
Anne in Zweden schreef: wo 11 dec 2024, 16:49 Fijn dat de nieuwe huisarts het probleem serieus neemt.

Hoe ziet de plek er nu uit?

Beterschap!
Ja, wat ben ik blij dat we over zijn gegaan!

De plek ziet er nog exact hetzelfde uit.

Ze vinden het ook wel een vreemd verhaal hoor, ook bij deze huisarts. Zes maanden na de beet een EM is gewoon raar. Ze gaan trouwens vrijdag met een internist infectioloog bellen en vragen of hij zich kan vinden in de behandeling of dat er nog andere dingen moeten gebeuren. En ze gaan vragen of de internist snel plek kan maken voor me. Toch ook wel heel fijn dat ze dat doen.
Door Siberienne
Lizzy schreef: wo 11 dec 2024, 17:37 Bedoel je dat je vriendin ook een maand had voorgeschreven of heeft genomen?

Ik heb vooral gewrichtspijn en een stijve nek :-X (en verder de gebruikelijke misselijkheid, geen eetlust, en een algeheen behh gevoel).
Voorgeschreven bedoelde ik - sorry.

Sterkte met alles en hopelijk ga je je ook snel weer wat beter voelen.
Door Charlie Angel
Wat fijn zeg om nu serieus genomen te worden door de arts, veel beter! En wat fijn dat ze ook verder gaat informeren zodat er zoveel mogelijk kennis komt om jou weer goed op de rit te krijgen!

Ziet de plek er nog exact hetzelfde uit?
Door frodo quin
Fijn dat ze ook bellen. Ze gaan er echt wel een stuk ernstiger mee om. Dat zal wel een hoop gemoedsrust geven. Niets zo stresserend als tegen een muur praten als je denkt dat er een probleem is.
Door Aquillo
Fijn dat je nu een andere huisarts hebt en een langere ab kuur. Ik hoop dat als die afgelopen is en je wat aangesterkt na de naweeen van AB weer genezen bent van alle klachten. Heel veel beterschap.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door