Angelique schreef:Maar van de 1 naar de ander is toch best een k*tend rijdenTijd voor een Ikea in Sellingen. Ik stem voor

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:Maar van de 1 naar de ander is toch best een k*tend rijdenTijd voor een Ikea in Sellingen. Ik stem voor
Kim_S schreef:Tijd voor een Ikea in Sellingen. Ik stem voor
Margot schreef:Norah krijgt nu elke dag 2x een snuif van een homeopatish middel en ze loopt geweldig met haar bijna 13 jaar.Ach Norah is ook een ouwe taaie, he? Geweldig!
Volgens de osteopaat zitten er bijna geen spieren maar ze loopt nog 2x p/d een rondje van 20 minuten.
Kim_S schreef:Ter Apel? Naast het AZCHihi, kunnen ze zelf andere meubelen kopen wanneer het ze niet goed genoeg is
hannabelgje schreef:Moest een paar boodschapjes hebben. Pfff het is bietje druk overal. Vlug gegrepen wat ik moest hebben en weer de winkel uit. Wel melk vergeten. Straks even verse melk halen bij de boer dan maar.Ja he alsof men dagen niet gegeten heeft
dinky89 schreef:Fijn dat Oscar weer de oude lijktHij had vanmiddag weer een dipje, maar lijkt nu weer oke. Ik zal zooooo blij zijn als morgenavond achter de rug is!