Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Hier Breda en Barendrecht, en wij wonen dan in t andere puntje van de driehoek.
Medaille is welkom! Het was een beproeving. Zo zat ik in de auto:
Afbeelding

Gijs is van slag door t nieuwe bed. Fiep. Joep kan er wel mee om gaan:
Afbeelding
Door -Saskia-
Margot schreef:Norah krijgt nu elke dag 2x een snuif van een homeopatish middel en ze loopt geweldig met haar bijna 13 jaar.
Volgens de osteopaat zitten er bijna geen spieren maar ze loopt nog 2x p/d een rondje van 20 minuten.
Ach Norah is ook een ouwe taaie, he? Geweldig! :)
Door Kaela
Alweer wakker na een kort nachtje. Nadat we gisteren naar bed waren gegaan begon Oscar te kotsen. De eerste keer in zijn mamd, die heb ik gemakshalve naar buiten gegooid. De tweede keer een hele grote hoeveelheid deels op een geribbeld kleed en deels over de vloerbedekking. Dat moest schoongemaakt worden, dus daar zijn we wel even zoet mee geweest.
Daarna knapte hij weer op en heb ik nog wat slaap kunnen pakken. Straks ontbijt geven en hopen dat dat goed gaat.
Door dinky89
Kim_S schreef:Ter Apel? Naast het AZC :biggrin2:
Hihi, kunnen ze zelf andere meubelen kopen wanneer het ze niet goed genoeg is :biggrin2:
Maar in mijn ogen is de IKEA altijd een crime. Al heb ik hier in Groningen nog nooit zulke files en drukte gezien als je soms hoort in het westen van het land. Daar staan soms hele afritten vast in de file naar IKEA :idiot2: Het is vooral irritant wanneer je een klein iets wilt hebben (zoals lampje, fleecekleedje) maar je vervolgens die complete winkel door moet lopen....
Door Kaela
@angelique: natuurlijk is het voor de fun en het was ook helemaal niet mijn bedoeling dat er deelnames uitgesloten worden. (Even hier ivm slotje en niet voor verdere discussie)

OT Oscar lijkt weer in orde. Mini ontbijt is er in gebleven. Nu maar kijken hoeveel stress hij vanavond heeft en of ik er dan meer eten in durf te stoppen.
Door kira
Ben ik dus echt ziek geworden. Zeven uur naar bed half een eruit en wil er nu weer uit. Kleine beer past zich erg aan en bewaakt mijn lijf. Vanavond staat er gourmet op het programma maar weer niet of dat hem wordt. Ga me zo nog een keer met de kleine beer naar buiten slepen (de rest krijgt genoeg beweging met mijn wederhelft maar de kleine beer gaat hier niet met haar mee ik ben haar alles).
Door eelke
Beterschap Kira!

Net bier uit België gesmokkeld. Altijd weer een snoepwinkel.
Nu naar de stad om mijn tas en bril terug te brengen, dan om boodschappen, en dan kan oud en nieuw beginnen, doen we er gewoon lekker 3 dagen over.
Weet nog niet wat we morgen met de guppen gaan doen... nog eens mijn hoofd over breken.
Door hannabelgje
Moest een paar boodschapjes hebben. Pfff het is bietje druk overal. Vlug gegrepen wat ik moest hebben en weer de winkel uit. Wel melk vergeten. Straks even verse melk halen bij de boer dan maar.
Door Kaio
hannabelgje schreef:Moest een paar boodschapjes hebben. Pfff het is bietje druk overal. Vlug gegrepen wat ik moest hebben en weer de winkel uit. Wel melk vergeten. Straks even verse melk halen bij de boer dan maar.
Ja he alsof men dagen niet gegeten heeft ::) :biggrin2:
Hier weer 2 hondjes gekamt, blijven aan de rui >:(
Door Kaela
dinky89 schreef:Fijn dat Oscar weer de oude lijkt :-*
Hij had vanmiddag weer een dipje, maar lijkt nu weer oke. Ik zal zooooo blij zijn als morgenavond achter de rug is!

Papegaaienspullen zijn binnen, ik verheug me al helemaal op het weekend, dan ga ik de kooi er mee inrichten.

Afbeelding

Oh ja, dit was het ding dat ik nodig had ;D

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door