Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
Ik was even aan het koken :P, net even alles door gelezen.

Vond het begin wel grappig, het eind iets minder  :-X

Ik denk dat ik toch maar even een testje ga halen zo, het zou niet ongewenst zijn maar handig is anders zeg maar  :-\
Door Kim_S
jasmijn schreef: Ik was even aan het koken :P, net even alles door gelezen.

Vond het begin wel grappig, het eind iets minder  :-X

Ik denk dat ik toch maar even een testje ga halen zo, het zou niet ongewenst zijn maar handig is anders zeg maar  :-\
Handig is het nooit als het onverwachts is, ik spreek uit ervaring  ;)
Maar eerst maar een testje doen, dan weet je meer.
Door Mieke L.
Kim_S schreef: Handig is het nooit als het onverwachts is, ik spreek uit ervaring  ;)
Maar eerst maar een testje doen, dan weet je meer.
Nee is ff wennen maar dan heb je ook wel wat! (ook ik spreek uit ervaring  :biggrin2: )
Door Kim_S
Mieke L. schreef: Nee is ff wennen maar dan heb je ook wel wat! (ook ik spreek uit ervaring  :biggrin2: )
Wij hadden 2 dagen voor ik het te weten kwam net een bouwval-10-jarenplan gekocht  ::)
Oudste dochter kwam thuis uit het ziekenhuis in een betonnen bunker  :biggrin2:
Door Mieke L.
Kim_S schreef: Wij hadden 2 dagen voor ik het te weten kwam net een bouwval-10-jarenplan gekocht  ::)
Oudste dochter kwam thuis uit het ziekenhuis in een betonnen bunker  :biggrin2:
oeps!
Door Kim_S
Mieke L. schreef: oeps!
En je ziet helemaal niks aan d'r  :P

Inmiddels zijn we 6 jaar (en nog een kind) verder en lijkt het best op een huis  :biggrin2:
Door Inge en Bono
Esther Q schreef: Nou, ik heb al 7 jaar de mirena en er huppelt hier niks op twee beentjes rond hoor :biggrin2:
Ik heb inmiddels de 3e, met gewenst resultaat  :biggrin2: maar ja.... het kán wel degelijk....
Door Pauline
jasmijn schreef: Maar nu nog wel de vraag waarom mijn borsten groeien terwel mijn buik krimpt  :g:
Eet je veel meer vlees?
Door Pauline
Omdat eiwitrijke voeding kan zorgen voor borstgroei. En eieren bevatten ook eiwitten natuurlijk.... Zeg niet dat het zo is, maar ik weet dat er wordt gesuggereerd dat het wel kan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door