Vond het begin wel grappig, het eind iets minder

Ik denk dat ik toch maar even een testje ga halen zo, het zou niet ongewenst zijn maar handig is anders zeg maar

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
jasmijn schreef: Ik was even aan het kokenHandig is het nooit als het onverwachts is, ik spreek uit ervaring, net even alles door gelezen.
Vond het begin wel grappig, het eind iets minder
Ik denk dat ik toch maar even een testje ga halen zo, het zou niet ongewenst zijn maar handig is anders zeg maar![]()
Kim_S schreef: Handig is het nooit als het onverwachts is, ik spreek uit ervaringNee is ff wennen maar dan heb je ook wel wat! (ook ik spreek uit ervaring
Maar eerst maar een testje doen, dan weet je meer.
Mieke L. schreef: Nee is ff wennen maar dan heb je ook wel wat! (ook ik spreek uit ervaringWij hadden 2 dagen voor ik het te weten kwam net een bouwval-10-jarenplan gekocht)
Kim_S schreef: Wij hadden 2 dagen voor ik het te weten kwam net een bouwval-10-jarenplan gekochtoeps!
Oudste dochter kwam thuis uit het ziekenhuis in een betonnen bunker![]()
Mieke L. schreef: oeps!En je ziet helemaal niks aan d'r
Esther Q schreef: Nou, ik heb al 7 jaar de mirena en er huppelt hier niks op twee beentjes rond hoorIk heb inmiddels de 3e, met gewenst resultaat![]()
jasmijn schreef: Maar nu nog wel de vraag waarom mijn borsten groeien terwel mijn buik krimptEet je veel meer vlees?![]()