Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
In een doggy-bag krijgt de eigenaar een maaltijd op maat mee voor de kat en een leuke verrassing voor zichzelf
Fenixjuh schreef: Vandaag was Jacy mee naar de intratuin, stond iemand die voedingsadvies voor honden gaf aan mensen. Wat ik het belangrijkste vond, 'smaak', heel verhaal dat dat wel belangrijk is, wat voer je zelf? 'vleesprutje' o, ik heb de ervaring dat als mensen eenmaal vlees hebben gevoerd, ze nooit meer brok willen voeren... Ik kan dus geen advies geven....Wel heel eerlijk en waarheidsgetrouw
Lief meisje toch![]()
kakocavi schreef: Wel heel eerlijk en waarheidsgetrouwGezien het feit dat de meeste rauwvoerders ex-brokkenvoerders zijn, lijkt me dit logisch.Het komt er inderdaad vaak op neer dat rauwvoerders niet zomaar te overtuigen zijn van iets anders.
Anne in Duitsland schreef: Gezien het feit dat de meeste rauwvoerders ex-brokkenvoerders zijn, lijkt me dit logisch.En daarbij de meest brokvoerders zijn ook niet zomaar te overtuigen dat er naast brok en blik beter dingen zijn, dat zijn meestal brokhoppers, ene merkje naar het andere.
Anne in Duitsland schreef: Gezien het feit dat de meeste rauwvoerders ex-brokkenvoerders zijn, lijkt me dit logisch.Dat is het in mijn ogen ook