Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Vandaag was Jacy mee naar de intratuin, stond iemand die voedingsadvies voor honden gaf aan mensen. Wat ik het belangrijkste vond, 'smaak', heel verhaal dat dat wel belangrijk is, wat voer je zelf? 'vleesprutje' o, ik heb de ervaring dat als mensen eenmaal vlees hebben gevoerd, ze nooit meer brok willen voeren... Ik kan dus geen advies geven....

Lief meisje toch  :biggrin2:
Fenixjuh schreef: Vandaag was Jacy mee naar de intratuin, stond iemand die voedingsadvies voor honden gaf aan mensen. Wat ik het belangrijkste vond, 'smaak', heel verhaal dat dat wel belangrijk is, wat voer je zelf? 'vleesprutje' o, ik heb de ervaring dat als mensen eenmaal vlees hebben gevoerd, ze nooit meer brok willen voeren... Ik kan dus geen advies geven....

Lief meisje toch  :biggrin2:
Wel heel eerlijk en waarheidsgetrouw :) Het komt er inderdaad vaak op neer dat rauwvoerders niet zomaar te overtuigen zijn van iets anders.
kakocavi schreef: Wel heel eerlijk en waarheidsgetrouw :) Het komt er inderdaad vaak op neer dat rauwvoerders niet zomaar te overtuigen zijn van iets anders.
Gezien het feit dat de meeste rauwvoerders ex-brokkenvoerders zijn, lijkt me dit logisch.
Door Martine-Tom
Anne in Duitsland schreef: Gezien het feit dat de meeste rauwvoerders ex-brokkenvoerders zijn, lijkt me dit logisch.
En daarbij de meest brokvoerders zijn ook niet zomaar te overtuigen dat er naast brok en blik beter dingen zijn, dat zijn meestal brokhoppers, ene merkje naar het andere.
Door Hope
Ik hoorde van onze da dat de hypoallergene brok niet hypoallergeen genoeg bleek te zijn en ze nu een nieuwe variant hebben waar minder klachten van komen. Ik citeer mijn pro-rc da: het nadeel is alleen dat er maar zo weinig in zit dat honden het niet te eten vinden, en echt gunstig voor de lange termijn is het ook niet echt.
Maar hey, Fikkie heeft jeuk dus hop, een zak rc mee naar huis!
[quote="Hope"]
Ik hoorde van onze da dat de hypoallergene brok niet hypoallergeen genoeg bleek te zijn en ze nu een nieuwe variant hebben waar minder klachten van komen. Ik citeer mijn pro-rc da: het nadeel is alleen dat er maar zo weinig in zit dat honden het niet te eten vinden, en echt gunstig voor de lange termijn is het ook niet echt.
Maar hey, Fikkie heeft jeuk dus hop, een zak rc mee naar huis!
[/quote]
Is dat niet die variant met o.a. soja en kippenveren? Arme Fikkie... :(
Door Hope
[quote="Ruisje"]
Is dat niet die variant met o.a. soja en kippenveren? Arme Fikkie... :(
[/quote]

Ik geloof het wel ja.
Raar eigenlijk, dat ze er dan toch nog steeds kip in blijven stoppen terwijl dat vaak juist een probleem is  :-\
[quote="Hope"]
Ik geloof het wel ja.
Raar eigenlijk, dat ze er dan toch nog steeds kip in blijven stoppen terwijl dat vaak juist een probleem is  :-\
[/quote]
Die veren worden natuurlijk zo behandeld dat het hondenlichaam er geen kip meer in herkent. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door