bernergek schreef:
Ik geef Jane ook 1 capsule en 1 visolie capsule per dag erbij, ook als zij aan de bibi gewend is ga ik dat doen.
Verder adviseerde Tannetje qua beweging op te passen met abrupte bewegingen zoals springen en achter en balletjes aan rennen en zoveel mogelijk rechtlijnige bewegingen zoals fietsen, zwemmen e.d. Ik loop zowiezo veel met mijn honden aan de lijn. Hoop dat je zo ook wat meer weet!
Klopt inderdaad dat rechtlijnige beweging het beste is voor honden met dergelijke problemen.
Yari heeft niet alleen ED maar ook een bekkenkanteling ondergaan en een kniebandoperatie dus ik weet er helaas maar al te goed wat van af.

Met balletjes spelen doe ik nooit met haar, behalve in het water. De meeste beweging die ze krijgt bestaat uit naast de fiets lopen en veel zwemmen en ze speelt ook wel gewoon aardig wat met andere honden hoor, je moet ook aan 't koppie denken natuurlijk.
Gelukkig heeft ze nergens last meer van en dat hoop ik ook nog lang zo te houden.
Dikke knuf aan je rakkers en laten we hopen dat haar een operatie bespaart blijft.