Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door CindyMayella
Ronald schreef: Sprúten. Mei jirpels. En bargespek. En in stik hinneboarst.
Heerlijk sprúten en bargespek.... Die iet ik moandei (als ik het goed heb geschreven  ;)).... Woon al te lang in de Randstad......
Vandaag lekker en lekker makkelijk, bolletjes (bruin). Eentje met runderlever, eentje ham en eentje rosbief.

Maar wat schetste vooral mijn verbazing; Charlie,  mijn tutje met eten Charlie, heeft een plakje lever en rosbief op. ::) :biggrin2:
Door Angelique
Charlie's Angel schreef: Vandaag lekker en lekker makkelijk, bolletjes (bruin). Eentje met runderlever, eentje ham en eentje rosbief.

Maar wat schetste vooral mijn verbazing; Charlie,  mijn tutje met eten Charlie, heeft een plakje lever en rosbief op. ::) :biggrin2:
Ach, beestje heeft gewoon een decadente smaak  :biggrin2:
Angelique schreef: Ach, beestje heeft gewoon een decadente smaak  :biggrin2:
Ah is dat het. Zal hem voortaan dan maar biefstuk voorschotelen. :biggrin2:
Lizzy schreef: Hahahaha, die Charlie! En jij bent ook echt een carnivoor hee?! Runderleverrrr. Brrrr :biggrin2:
Ja Lizzy eet ook rustig dagen geen vlees, maar vind het wel lekker. Runderlever op brood dus ook. :biggrin2:
Door Angelique
Charlie's Angel schreef: Ah is dat het. Zal hem voortaan dan maar biefstuk voorschotelen. :biggrin2:Ja Lizzy eet ook rustig dagen geen vlees, maar vind het wel lekker. Runderlever op brood dus ook. :biggrin2:
Dan lust jij vast ook het broodje met rosbief/lever/eitje/zoutpeper en een likje goeie mayo.  :biggrin2:
Door Lizzy
Jullie geloven het vast nooit.... Wij gaan snert eten :biggrin2:. Hadden we zin an. We liepen bij La Place langs en die hadden snert en dat rook zo lekker dat we zin kregen in snert. Met brood. En plastic rookworst.
Door Charlie Angel
Lizzy schreef: Jullie geloven het vast nooit.... Wij gaan snert eten :biggrin2:. Hadden we zin an. We liepen bij La Place langs en die hadden snert en dat rook zo lekker dat we zin kregen in snert. Met brood. En plastic rookworst.
Hahahaha en dat terwijl het nog zulk mooi weer is!
Maar heerlijk hoor, geniet ervan. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door