Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: Interessant! Moest hij die van jou niet?Nee, die is LC en dan vind hij een gewone met e-nummertjes, toch lekkerder
-Annemarie- schreef:Gne gne gne![]()
![]()
Even gejat van FB.
Geloof dat ik ze allemaal wel meerdere malen gehad heb, alleen nog nooit in één maaltijd.![]()
Ronald schreef: Sprúten. Mei jirpels. En bargespek. En in stik hinneboarst.Heerlijk sprúten en bargespek.... Die iet ik moandei (als ik het goed heb geschreven
Charlie's Angel schreef: Vandaag lekker en lekker makkelijk, bolletjes (bruin). Eentje met runderlever, eentje ham en eentje rosbief.Ach, beestje heeft gewoon een decadente smaak
Maar wat schetste vooral mijn verbazing; Charlie, mijn tutje met eten Charlie, heeft een plakje lever en rosbief op.![]()
![]()
Angelique schreef: Ach, beestje heeft gewoon een decadente smaakAh is dat het. Zal hem voortaan dan maar biefstuk voorschotelen.![]()
Lizzy schreef: Hahahaha, die Charlie! En jij bent ook echt een carnivoor hee?! Runderleverrrr. BrrrrJa Lizzy eet ook rustig dagen geen vlees, maar vind het wel lekker. Runderlever op brood dus ook.![]()
Charlie's Angel schreef: Ah is dat het. Zal hem voortaan dan maar biefstuk voorschotelen. :biggrin2:Ja Lizzy eet ook rustig dagen geen vlees, maar vind het wel lekker. Runderlever op brood dus ook.Dan lust jij vast ook het broodje met rosbief/lever/eitje/zoutpeper en een likje goeie mayo.![]()
Lizzy schreef: Jullie geloven het vast nooit.... Wij gaan snert etenHahahaha en dat terwijl het nog zulk mooi weer is!. Hadden we zin an. We liepen bij La Place langs en die hadden snert en dat rook zo lekker dat we zin kregen in snert. Met brood. En plastic rookworst.