Mini's 3-tal schreef: Top dat er zoiets is, geniet ervan.Nou dat vind ik ook!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mini's 3-tal schreef: Top dat er zoiets is, geniet ervan.Nou dat vind ik ook!
Riek schreef: En die is fijn! De mijne staat hier nu een kleine week en ik ben er erg blij mee.Jij hebt ook de Samsung genomen?
Wij hebben er één voor 7 kg wasgoed. Ik denk jij ook zo te lezen.
Martine-Tom schreef:En dat is precies waar die regeling voor bedoeld is, dus je hoeft je er ook niet schuldig over te voelen.
En ik ben er ook blij mee dat dit soort regelingen er zijn, zonder had ik best een klein probleempje gehad zeg maar...
Martine-Tom schreef: Jij hebt ook de Samsung genomen?idd, ik heb dezelfde.
En idd dit is een 7kg machine, ik voel me wel heel erg refo Teunie hoor dat ik zo blij ben met een huishoudelijk apparaat
En ik ben er ook blij mee dat dit soort regelingen er zijn, zonder had ik best een klein probleempje gehad zeg maar...
sella schreef: Ik wou net zeggen Theo, gezellig hoor, en wat zeggen ze terug? Maar goed, je bent zo wel je eigen vijand. Je bezorgt jezelf daar zoveel stress mee.Tijdens de wandelingen reageert Pixie er niet op, die is te druk bezig met haar speeltje achterna te rennen. Je merkt ook aan haar doen dat ze er niet op reageert, ze weet niet beter dat ik praat tijdens de wandelingen
En daar reageert Pixie ook op, ook al denk je van niet.
TMG1961 schreef: Ben al de hele dag in m'n achterhoofd bezig met wat vanochtend gebeurt is. Ik kan niet met conflicten/ruzie/woordenwisselingen enzovoort omgaan, kan het niet van me afzetten. Ik zap ook altijd gelijk naar andere zender als er op tv zoiets aan de gang is.Dat komt me erg bekend voor... Hier precies hetzelfde...
hannabelgje schreef: Ik praat ook altijd in mezelf. Maar dan ook hardop. Mensen zullen vast ooit wel denken.....Daarom heb ik dieren genomen
Ot kom ik net thuis, ga ik de kuikens voeren, komt mams met kuikens mij gezellig tegemoet lopen in de kippenren.:o euh jullie horen achter een hekje in het tuinhuis hoor!!
Alles maar gevangen en buiten in de afgesloten kuikenren gezet. Mams vond het duidelijk tijd voor meer ruimte.![]()