Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Dadelijk rondje met Pixie, kijk er beetje tegen op. Ben al de hele dag in m'n achterhoofd bezig met wat vanochtend gebeurt is. Ik kan niet met conflicten/ruzie/woordenwisselingen enzovoort omgaan, kan het niet van me afzetten. Ik zap ook altijd gelijk naar andere zender als er op tv zoiets aan de gang is.
Door Martine-Tom
Riek schreef: En die is fijn! De mijne staat hier nu een kleine week en ik ben er erg blij mee.
Wij hebben er één voor 7 kg wasgoed.  Ik denk jij ook zo te lezen.
Jij hebt ook de Samsung genomen?
En idd dit is een 7kg machine, ik voel me wel heel erg refo Teunie hoor dat ik zo blij ben met een huishoudelijk apparaat  :biggrin2:

En ik ben er ook blij mee dat dit soort regelingen er zijn, zonder had ik best een klein probleempje gehad zeg maar...
Martine-Tom schreef:

En ik ben er ook blij mee dat dit soort regelingen er zijn, zonder had ik best een klein probleempje gehad zeg maar...
En dat is precies waar die regeling voor bedoeld is, dus je hoeft je er ook niet schuldig over te voelen.
Martine-Tom schreef: Jij hebt ook de Samsung genomen?
En idd dit is een 7kg machine, ik voel me wel heel erg refo Teunie hoor dat ik zo blij ben met een huishoudelijk apparaat  :biggrin2:

idd, ik heb dezelfde.

ben nu een beetje verdrietig en wanhopig. Charlotte heeft een nare blessure. zie medisch  :'( :'(
Rondje gelopen, niemand tegen gekomen, is maar goed ook aangezien ik hele gesprekken met mezelf en denkbeeldige personen voer. Let wel op dat als ik iemand zie aankomen ik m'n mond hou, anders zullen ze ook wel denken die heeft een pan af  :biggrin2:  ;D

ter info..die denkbeeldige personen zeggen niks terug..ze luisteren alleen maar  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door TMG1961 op ma 17 mar 2014, 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sella
Ik wou net zeggen Theo, gezellig hoor, en wat zeggen ze terug? Maar goed, je bent zo wel je eigen vijand. Je bezorgt jezelf daar zoveel stress mee.
En daar reageert Pixie ook op, ook al denk je van niet.
sella schreef: Ik wou net zeggen Theo, gezellig hoor, en wat zeggen ze terug? Maar goed, je bent zo wel je eigen vijand. Je bezorgt jezelf daar zoveel stress mee.
En daar reageert Pixie ook op, ook al denk je van niet.
Tijdens de wandelingen reageert Pixie er niet op, die is te druk bezig met haar speeltje achterna te rennen. Je merkt ook aan haar doen dat ze er niet op reageert, ze weet niet beter dat ik praat tijdens de wandelingen
Die zelf gesprekken zijn voor mij een manier om dingen beter en sneller te verwerken. Dat ik met bepaalde gebeurtenissen lang blijf rondlopen heb ik mijn hele leven al. Zonder die gesprekken met mezelf zou ik er nog langer mee rondlopen. Huisarts weet er ook van en die vind het een goede oplossing voor mij.
Ik praat ook altijd in mezelf. Maar dan ook hardop. Mensen zullen vast ooit wel denken.....

Ot kom ik net thuis, ga ik de kuikens voeren, komt mams met kuikens mij gezellig tegemoet lopen in de kippenren. :o:o euh jullie horen achter een hekje in het tuinhuis hoor!!
Alles maar gevangen en buiten in de afgesloten kuikenren gezet. Mams vond het duidelijk tijd voor meer ruimte. ;D
TMG1961 schreef: Ben al de hele dag in m'n achterhoofd bezig met wat vanochtend gebeurt is. Ik kan niet met conflicten/ruzie/woordenwisselingen enzovoort omgaan, kan het niet van me afzetten. Ik zap ook altijd gelijk naar andere zender als er op tv zoiets aan de gang is.
Dat komt me erg bekend voor... Hier precies hetzelfde...
hannabelgje schreef: Ik praat ook altijd in mezelf. Maar dan ook hardop. Mensen zullen vast ooit wel denken.....

Ot kom ik net thuis, ga ik de kuikens voeren, komt mams met kuikens mij gezellig tegemoet lopen in de kippenren. :o:o euh jullie horen achter een hekje in het tuinhuis hoor!!
Alles maar gevangen en buiten in de afgesloten kuikenren gezet. Mams vond het duidelijk tijd voor meer ruimte. ;D
Daarom heb ik dieren genomen  :biggrin2: (mijn buurman heeft eens over de schutting heen gevraagd 'praten die konijnen ook wel eens terug?  ;D')
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door