Kaela schreef: Gezelligheid kent geen tijd Ronald!Heerlijk! Volgende keer moet je ècht mee hoor!
Was het zaterdag leuk?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef: Gezelligheid kent geen tijd Ronald!Heerlijk! Volgende keer moet je ècht mee hoor!
Was het zaterdag leuk?
TMG1961 schreef: Voor de verandering eens een best stevige regenbui hier..hadden we al bijna 24 uur niet gehad![]()
Ronald schreef: Heerlijk! Volgende keer moet je ècht mee hoor!
eelke schreef: Haha, Gijs flikkert net achterover van de bank af, met zijn kop op de verwarming, en hing toen klem te hangenSally donderde gisteren ook achterover van de bank. Ze zat op t randje en wilde aan haar buik krabben, verplaatst haar gewicht en viel, al krabbend en vol verbazing kijkend, achterover van de bank. Ik lag in een scheur.Ik dacht hem te redden maar moest zo lachen dat ik toch niet zo sterk was dan dat ik normaal ben, dus hem maar onder begeleiden laten vallen
sukkel is het ook! Hij vond het zelf ook wel lollig
![]()
hannabelgje schreef: Eindelijk vandaag mijn ontslagbrief binnen. Ach het is pas 28 dagen geleden.... zonder die brief kreeg ik hier 0,0 uitkering. Morgen vlug de boel in orde gaan maken. Ik hoop dat ik dan vlug centjes ga krijgenDat kan ik me helemaal voorstellenIs best heel spannend voor een controlfreak om helemaal geen inkomen meer te hebben.
![]()
pallas schreef:De regen zal jullie vandaag zeer zeker niet meer bereiken.
Hier nog lekker zonnig, heb de hele dag geslapen ( na een behandeling ben ik vaak erg moe) ook heerlijk op het plat in de zon geslapen. Wil zo nog even mijn koffie daar drinken, dus hou die regen maar even aan de kant ja![]()
*Dorothea* schreef: ik zit de rijdende rechter te kijken, heerlijktok versus tok![]()
Angelique schreef: tok versus tokja precies....![]()
pallas schreef:
Hier nog lekker zonnig, heb de hele dag geslapen ( na een behandeling ben ik vaak erg moe) ook heerlijk op het plat in de zon geslapen. Wil zo nog even mijn koffie daar drinken, dus hou die regen maar even aan de kant ja![]()