Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pallas
TMG1961 schreef: Voor de verandering eens een best stevige regenbui hier..hadden we al bijna 24 uur niet gehad  :biggrin2:
:o

Hier nog lekker zonnig, heb de hele dag geslapen ( na een behandeling ben ik vaak erg moe) ook heerlijk op het plat in de zon geslapen. Wil zo nog even mijn koffie daar drinken, dus hou die regen maar even aan de kant ja :P
Door eelke
Haha, Gijs flikkert net achterover van de bank af, met zijn kop op de verwarming, en hing toen klem te hangen  ;D Ik dacht hem te redden maar moest zo lachen dat ik toch niet zo sterk was dan dat ik normaal ben, dus hem maar onder begeleiden laten vallen  :D sukkel is het ook! Hij vond het zelf ook wel lollig  :D
Door hannabelgje
Eindelijk vandaag mijn ontslagbrief binnen. Ach het is pas 28 dagen geleden.... zonder die brief kreeg ik hier 0,0 uitkering. Morgen vlug de boel in orde gaan maken. Ik hoop dat ik dan vlug centjes ga krijgen  :-[  Is best heel spannend voor een controlfreak om helemaal geen inkomen meer te hebben.  :-\
Door Lonaa
eelke schreef: Haha, Gijs flikkert net achterover van de bank af, met zijn kop op de verwarming, en hing toen klem te hangen  ;D Ik dacht hem te redden maar moest zo lachen dat ik toch niet zo sterk was dan dat ik normaal ben, dus hem maar onder begeleiden laten vallen  :D sukkel is het ook! Hij vond het zelf ook wel lollig  :D
Sally donderde gisteren ook achterover van de bank. Ze zat op t randje en wilde aan haar buik krabben, verplaatst haar gewicht en viel, al krabbend en vol verbazing kijkend, achterover van de bank. Ik lag in een scheur.  ;D
Door Nynke
hannabelgje schreef: Eindelijk vandaag mijn ontslagbrief binnen. Ach het is pas 28 dagen geleden.... zonder die brief kreeg ik hier 0,0 uitkering. Morgen vlug de boel in orde gaan maken. Ik hoop dat ik dan vlug centjes ga krijgen  :-[  Is best heel spannend voor een controlfreak om helemaal geen inkomen meer te hebben.  :-\
Dat kan ik me helemaal voorstellen  :-X :-X

OT: Ge bbq-d met de buren en (te) veel wijn gedronken, nu even nieuws luisteren en dan duik ik mijn nestje in  :biggrin2:
Door TMG1961
pallas schreef: :o

Hier nog lekker zonnig, heb de hele dag geslapen ( na een behandeling ben ik vaak erg moe) ook heerlijk op het plat in de zon geslapen. Wil zo nog even mijn koffie daar drinken, dus hou die regen maar even aan de kant ja :P
De regen zal jullie vandaag zeer zeker niet meer bereiken.

OT: Dadelijk eens naar buiten kijken of het droog is en dan laatste rondje van de dag met Pixie
Door koekje
Ik heb een hekel aan de wc schoonmaken en ben er ook niet zo goed in, maar als hij dan eenmaal schoon is, kan ik er wel optimaal van genieten. Iedere keer als ik de wc binnen kom, denk ik 'MOOOOOIIIII!'  :D

En ik bewaar tegenwoordig mn wierookhoutjes daar op het plankje naast de wceend en de reserverol. Veel prettiger dan een vieze brise.
Door *Dorothea*
Angelique schreef: tok versus tok  :biggrin2:
ja precies....
was vanavond weer die zaak van die hond die per ongeluk gecastreerd was, gelukkig had ie er volgens de dierentolk geen last van.
De zaak had nog iets goeds gebracht, baasje was helemaal geen minima maar had wel gebruik gemaakt van de minmax kliniek, sindsdien waren de controles verscherpt. Lekker naief om te denken dat er geen misbruik van wordt gemaakt.
Door Kaela
pallas schreef: :o

Hhhhhmmmm slapen in de zon. Das echt fijn!!!!!! Ik heb gistermiddag onkruid gewied in de zon, dat was ook fijn, want Oscar bleef rustig en kaela kwam gezellig buiten kijken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door