Basil schreef: Ja helaas hebben we na 2 maanden hevige strijd tussen Basil en Oliver de moeilijkste beslissing moeten nemen om voor Basil een ander baasje te zoekenDat is verdrietig zeg, ik hoop dat je een gouden mandje vind.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Basil schreef: Ja helaas hebben we na 2 maanden hevige strijd tussen Basil en Oliver de moeilijkste beslissing moeten nemen om voor Basil een ander baasje te zoekenDat is verdrietig zeg, ik hoop dat je een gouden mandje vind.
Basil schreef: Ja helaas hebben we na 2 maanden hevige strijd tussen Basil en Oliver de moeilijkste beslissing moeten nemen om voor Basil een ander baasje te zoekenGetver zeg. Sterkte! Dat zijn geen grappen
Basil schreef:Ja helaas hebben we na 2 maanden hevige strijd tussen Basil en Oliver de moeilijkste beslissing moeten nemen om voor Basil een ander baasje te zoekenWat naar!! Heel veel sterkte en hopelijk vinden jullie een fantastisch mandje.
Basil schreef:Helaas een tante met borstkanker wordt niet geopereerd, geen personeel.Misschien is er via de zorgverzekeraar wat te regelen voor je tante. Om maar wat te noemen, ons ziekenhuis draait bijna op volle operatie sterkte op moment. Het is dus per ziekenhuis afhankelijk dus rondbellen loont.
Een vriendin met kanker moest 2 weken langer wachten op behandeling.
Basil schreef:Waarom gaat een covid patiënt voor een kankerpatiënt?Iemand met Covid stikt, dat maakt het acuut. En we werken volgens het principe; treat first what kills first.
Alles wordt gereed gehouden voor covid.
Basil schreef:
Klopt tot 2 maanden geleden niets aan de hand...
Siberienne schreef: ↑di 09 feb 2021, 19:35 Da’s wel cryptisch ; teletekst is toch uit de vorige eeuw? Zeg maar pre Corona?Ik wist niet dat het nog bestaat
Kaio schreef: ↑di 09 feb 2021, 19:13 Nos teletekst pag 128.....Ja, als dit waar is (en vooralsnog is er geen reden om daar aan te twijfelen) : dan is dat natuurlijk ontzettend slecht nieuws in het kwadraat maal 100En dan noemen ze grote delen van de bevolking wappies
![]()
![]()