Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Basil schreef: Ja helaas hebben we na 2 maanden hevige strijd tussen Basil en Oliver de moeilijkste beslissing moeten nemen om voor Basil een ander baasje te zoeken :'(
Dat is verdrietig zeg, ik hoop dat je een gouden mandje vind.
Door hannabelgje
Basil schreef: Ja helaas hebben we na 2 maanden hevige strijd tussen Basil en Oliver de moeilijkste beslissing moeten nemen om voor Basil een ander baasje te zoeken :'(
Getver zeg. Sterkte! Dat zijn geen grappen Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door sam28
Basil schreef:Ja helaas hebben we na 2 maanden hevige strijd tussen Basil en Oliver de moeilijkste beslissing moeten nemen om voor Basil een ander baasje te zoeken :'(
Wat naar!! Heel veel sterkte en hopelijk vinden jullie een fantastisch mandje.
Basil schreef:Helaas een tante met borstkanker wordt niet geopereerd, geen personeel.
Een vriendin met kanker moest 2 weken langer wachten op behandeling.
Misschien is er via de zorgverzekeraar wat te regelen voor je tante. Om maar wat te noemen, ons ziekenhuis draait bijna op volle operatie sterkte op moment. Het is dus per ziekenhuis afhankelijk dus rondbellen loont.
Er wordt gezegd dat binnen 6 weken iemand geopereerd moet worden, twee weken langer lijken me echt vreselijk als je moet wachten en iets in je lijf hebt wat je eruit wilt hebben. Maar dat is echt nog acceptabel.
Basil schreef:Waarom gaat een covid patiënt voor een kankerpatiënt?
Alles wordt gereed gehouden voor covid.
Iemand met Covid stikt, dat maakt het acuut. En we werken volgens het principe; treat first what kills first.
Covid gaat eerder dood dan iemand die even kan wachten op een operatie hoe vreselijk dat ook is voor diegene.
Door pike
Basil schreef: vr 05 feb 2021, 21:46 Ja helaas hebben we na 2 maanden hevige strijd tussen Basil en Oliver de moeilijkste beslissing moeten nemen om voor Basil een ander baasje te zoeken :'(
Oh dat is wel heel erg jammer en verdrietig :'( Ik dacht dat die twee juist zo goed met ekaar overweg konden :-\
Door Kaio
Nos teletekst pag 128..... ::) En dan noemen ze grote delen van de bevolking wappies ::) :-X

Basil schreef:
Klopt tot 2 maanden geleden niets aan de hand...
:bigarmhug: Heel verdrietig
Door Siberienne
Kaio schreef: di 09 feb 2021, 19:13 Nos teletekst pag 128..... ::) En dan noemen ze grote delen van de bevolking wappies ::) :-X

:bigarmhug: Heel verdrietig
Da’s wel cryptisch ; teletekst is toch uit de vorige eeuw? Zeg maar pre Corona?
Door Lizzy
Kaio schreef: di 09 feb 2021, 19:13 Nos teletekst pag 128..... ::) En dan noemen ze grote delen van de bevolking wappies ::) :-X
Ja, als dit waar is (en vooralsnog is er geen reden om daar aan te twijfelen) : dan is dat natuurlijk ontzettend slecht nieuws in het kwadraat maal 100 :-X :-X . Maar goed, dat gezegd hebbende: het gaat om Dld, niet om NL. Nou weet ik wel dat ze hier ook aardig d'r best hebben gedaan hoor, maar dat is nauwelijks bewijs te noemen dat zoiets ook hier heeft plaatsgevonden. En links of rechtsom kunnen we toch ook niet heen om een oversterfte van 15.000 man in 2020? Met maatregelen?
Door Elf
Dat denk ik ook, dat je daar niet omheen kunt. Die oversterfte is er en de ziekenhuizen hebben het druk met corona. En dat weet ik niet vanuit de media maar wel vanuit familie, buren en vrienden die in verschillende ziekenhuizen werken op allerlei afdelingen. Corona bepaalt daar het beeld. En dat varieert van aanpoten op de IC en covid-afdelingen tot het afschalen van niet-levensbedreigende operaties. Met een lange wachtlijst tot gevolg. Tel daarbij op dat een goede vriend op de IC aan het vechten is voor zijn leven dus als mensen covid 19 in twijfel trekken maakt me verdrietig :'(
Door Lizzy
Ik denk dat veel mensen Covid niet in twijfel trekken maar wel de genomen maatregelen. En die vind ik eerlijk gezegd ook niet allemaal even geweldig. Maar goed, ik weet ook niet hoe de wereld eruit zou zien zonder maatregelen. Of andere maatregelen. Want landen waar geen maatregelen zijn of echt wel significant andere maatregelen dan hier: daar gaat het ook niet overal even goed :-\ . Hoewel België volgens mij wel aardig gaat he, ondanks dat de winkels gewoon open zijn?

Het is allemaal verdraaid lastig.

Mensen die Covid een hoax vinden: dat zijn er volgens mij niet zoveel. Daar heb ik ook niks mee hoor, van die lui die een foto van een lege ziekenhuisgang fotograferen en op facebook roepen "zie je wel dat het allemaal 1 groot leugen is?! Corona bestaat niet". Van mij mogen die best vrijwilligerswerk gaan doen op de Covid afdeling. Al is het maar de zieke mensen hun hand vast houden.
Door hannabelgje
Ja in België zijn ze tot de conclusie gekomen dat de meeste besmettingen plaatsvinden in de eigen bubbel. Dus hier mag je geen bezoek meer en zijn de winkels gewoon open. Blijkbaar hebben ze een punt want hier gaat het best goed. Staat natuurlijk wel weer een week vakantie voor de deur komende week. Daar zijn ze dan wel weer heel bang voor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door