Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Dank jullie wel. Het gaat zo-zo. Echt heel ziek is hij niet en ik blijf er nog steeds gerust op dat het gewoon een stom virusje is. Hij heeft ons nu 5 keer aangegeven naar buiten te moeten voor waterdun, maar dat vind ik voor ziek zijn nog helemaal niet zo gek vaak. Het zal wel goed komen, we knuffelen hem extra en morgen maar zien hoe het gaat.
Door Eef+Stippels
Border Bandit schreef:
Helaas. Vanochtend meer dan 1,5 uur liggen luisteren naar het gestommel, gerommel en gebonk. Komt zelfs door mijn op maat gemaakte slaapdopjes én oorkappen (en dát slaapt lekker....) heen!?
Ik voel me nu nóg beroerder. Ik kan echt niks meer doen.
(oh, effe mopperen is best prettig ;))
Ik ben al aan het denken waar ik evt. elders kan slapen.
En ik woonde hier zo fijn... :-\
Mopper maar hoor :-*
Onderbroken nachten zijn verschrikkelijk :-X
Hopelijk heeft mevrouw snel haar draai gevonden.

Beterschap voor Oscar!
Door Kaela
Vannacht nog een hoognodig uitje, maar vanmorgen geen aandrang en sindsdien ook geen hoognodige uitjes dus. Dat hoort in het geluksmomentjes topic!

Mijn energielevel na 2 gebroken nachten hoort zeker in dit topic. Ik was vannacht vergeten dat ik de wekker op tijd had gezet om te hardlopen. Beetje jammer, hardlopen werd toch niets, had meer aan een uurtje langer slapen gehad... Oh well.
Door Border Bandit
Siberienne schreef:Sterkte border bandit! Muziekje opzetten waar je rustiger van wordt ipv luisteren ernaar? Of een ventilator als tegengeluid? Niet slapen is zo slopend......

Hier is het Grote Verhaarfeest begonnen; mijn hond voelt aan als een vies oud kleed en overal zitten haren aan. Binnenkort klaagje van Spot want hij mag in bad :biggrin2:
En dat vindt hij helemaal niet leuk... :P
Dank je wel, dat is een goede tip! :)
Eef, bedankt voor je lieve woorden. ;)

Ojee, dat verharen.... en jouw honden hebben toch al veel vacht....

Wat fijn dat Oscar aan het opknappen is!! Super. :)
Oei, dat is wel jammer, dat je 1 uur langer had kunnen slapen.
Door Kaela
Blunder van de dag: Een douchematje en bijpassend wc-matje kopen voor in de nieuwe badkamer-die-bijna-af-is en dan het wc matje onder het zwevend toilet leggen ::) ::) ::)

Echt geen gezicht dus >:(
Door Angelique
Kaela schreef:Blunder van de dag: Een douchematje en bijpassend wc-matje kopen voor in de nieuwe badkamer-die-bijna-af-is en dan het wc matje onder het zwevend toilet leggen ::) ::) ::)

Echt geen gezicht dus >:(

Nee, dat is geen smoel nee :biggrin2: Daar heb je dan ook zwevendetoiletmatjes voor. :biggrin2: Of je legt er een wat kleiner uitgevallen badmatje in.
Door Kaela
Angelique schreef:Nee, dat is geen smoel nee :biggrin2: Daar heb je dan ook zwevendetoiletmatjes voor. :biggrin2: Of je legt er een wat kleiner uitgevallen badmatje in.
Ja, we hadden al bedacht dat we eerdaags maar een tweede badmatje gaan halen. Dat past best en ziet er minder mal uit ;D
Door eelke
Had je zo'n matje met een hap eruit? ;D

Ik zou die van ikea aanraden, lekker dik, en in grote badmat en kleine wc mat versie. En ze schuiven niet. Ook zo fijn.
Door Kaela
eelke schreef:Had je zo'n matje met een hap eruit? ;D

Ik zou die van ikea aanraden, lekker dik, en in grote badmat en kleine wc mat versie. En ze schuiven niet. Ook zo fijn.
We willen paars. Echt paars! En dat vind je bij de gamma! ;D

Denk dat ik deze erbij bestel, de andere is 90*60 en dan deze ietsje kleiner voor bij de wc.

https://www.gamma.nl/assortiment/gamma- ... /p/B354047
Door Siberienne
Flitsend Kaela ;D

Oscar weer beter? Hier heeft Shad het te pakken, beertje is beetje tam en vannacht diarrhee in de tuin en gebraakt.

Vreemd genoeg heeft mijn prednizonnetje (Spot) nergens last van- gelukkig
Door pluk
Zou er wat heersen?
Scott kwakkelt nu 1,5 week. Begonnen met diarree, toen een dagje goed, daarna slappe poep met veel slijm en soms diarree en vanmiddag deels stevig deels slap zonder slijm en de laatste ronde weer diaree met slijm. Eten doet ie prima gelukkig.
Vrijdag maar even naar de da als het dan nog niet over is.
Door Kaela
Siberienne schreef:Flitsend Kaela ;D

Oscar weer beter? Hier heeft Shad het te pakken, beertje is beetje tam en vannacht diarrhee in de tuin en gebraakt.

Vreemd genoeg heeft mijn prednizonnetje (Spot) nergens last van- gelukkig
Oh, arme Shadow! Oscar lijkt weer beter. Gister de hele dag niet gepoept, wat in de regel betekend dat er weer een normale drol gebakken wordt. Hij is ook niet meer zo moe en hangerig. Dus leed weer geleden, we hebben een doodnormaal virusje doorstaan, das ook voor het eerst :o ;D

Beterschap voor Shadow en voor Scot!
Door Charlie Angel
Gisteren nadat ik bij de masseuse was geweest door naar de supermarkt. Waar ik over een stuk plastic (zo'n plastic bodem van een tas) ben uitgegleden. Vol op mijn toch al compleet versleten knie gevallen en pols ging ook niet goed.
Heel lief wilde een buitenlandse meneer mij ophijsen maar hij kan niet zomaar aan mijn arm trekken want dan gaat het daar fout. Dus deze man gevraagd of hij mijn vriend wilde halen, die was namelijk de boodschappen al aan het doen. Chef kwam er al gelijk bij en alles, jezus wat viel je je dan opgelaten. En wat een pijn. Uiteindelijk omhoog gekomen, maar lopen ging erg moeizaam.

Nu de volgende dag een hele dikke knie die verrot zeer doet, zere rechterheup die steekt en zere rug en pols. Naast de normale pijnen. Leuk zo'n zwak lichaam die al weinig kan hebben.

Dus nu rustig aan en als iets niet goed gaat dan gelijk aktie ondernemen.
Door eelke
Charlie Angel schreef:Gisteren nadat ik bij de masseuse was geweest door naar de supermarkt. Waar ik over een stuk plastic (zo'n plastic bodem van een tas) ben uitgegleden. Vol op mijn toch al compleet versleten knie gevallen en pols ging ook niet goed.
Heel lief wilde een buitenlandse meneer mij ophijsen maar hij kan niet zomaar aan mijn arm trekken want dan gaat het daar fout. Dus deze man gevraagd of hij mijn vriend wilde halen, die was namelijk de boodschappen al aan het doen. Chef kwam er al gelijk bij en alles, jezus wat viel je je dan opgelaten. En wat een pijn. Uiteindelijk omhoog gekomen, maar lopen ging erg moeizaam.

Nu de volgende dag een hele dikke knie die verrot zeer doet, zere rechterheup die steekt en zere rug en pols. Naast de normale pijnen. Leuk zo'n zwak lichaam die al weinig kan hebben.

Dus nu rustig aan en als iets niet goed gaat dan gelijk aktie ondernemen.Afbeelding
Ohhh verdorie, wat stom! Met recht een klaag.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door