Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Border Bandit schreef:Mopper maar hoor
Helaas. Vanochtend meer dan 1,5 uur liggen luisteren naar het gestommel, gerommel en gebonk. Komt zelfs door mijn op maat gemaakte slaapdopjes én oorkappen (en dát slaapt lekker....) heen!?
Ik voel me nu nóg beroerder. Ik kan echt niks meer doen.
(oh, effe mopperen is best prettig)
Ik ben al aan het denken waar ik evt. elders kan slapen.
En ik woonde hier zo fijn...![]()
Siberienne schreef:Sterkte border bandit! Muziekje opzetten waar je rustiger van wordt ipv luisteren ernaar? Of een ventilator als tegengeluid? Niet slapen is zo slopend......Dank je wel, dat is een goede tip!
Hier is het Grote Verhaarfeest begonnen; mijn hond voelt aan als een vies oud kleed en overal zitten haren aan. Binnenkort klaagje van Spot want hij mag in bad![]()
En dat vindt hij helemaal niet leuk...
Kaela schreef:Blunder van de dag: Een douchematje en bijpassend wc-matje kopen voor in de nieuwe badkamer-die-bijna-af-is en dan het wc matje onder het zwevend toilet leggen![]()
![]()
![]()
Echt geen gezicht dus
Angelique schreef:Nee, dat is geen smoel neeJa, we hadden al bedacht dat we eerdaags maar een tweede badmatje gaan halen. Dat past best en ziet er minder mal uitDaar heb je dan ook zwevendetoiletmatjes voor.
Of je legt er een wat kleiner uitgevallen badmatje in.
eelke schreef:Had je zo'n matje met een hap eruit?We willen paars. Echt paars! En dat vind je bij de gamma!![]()
Ik zou die van ikea aanraden, lekker dik, en in grote badmat en kleine wc mat versie. En ze schuiven niet. Ook zo fijn.
Siberienne schreef:Flitsend KaelaOh, arme Shadow! Oscar lijkt weer beter. Gister de hele dag niet gepoept, wat in de regel betekend dat er weer een normale drol gebakken wordt. Hij is ook niet meer zo moe en hangerig. Dus leed weer geleden, we hebben een doodnormaal virusje doorstaan, das ook voor het eerst![]()
Oscar weer beter? Hier heeft Shad het te pakken, beertje is beetje tam en vannacht diarrhee in de tuin en gebraakt.
Vreemd genoeg heeft mijn prednizonnetje (Spot) nergens last van- gelukkig
Charlie Angel schreef:Gisteren nadat ik bij de masseuse was geweest door naar de supermarkt. Waar ik over een stuk plastic (zo'n plastic bodem van een tas) ben uitgegleden. Vol op mijn toch al compleet versleten knie gevallen en pols ging ook niet goed.Ohhh verdorie, wat stom! Met recht een klaag.
Heel lief wilde een buitenlandse meneer mij ophijsen maar hij kan niet zomaar aan mijn arm trekken want dan gaat het daar fout. Dus deze man gevraagd of hij mijn vriend wilde halen, die was namelijk de boodschappen al aan het doen. Chef kwam er al gelijk bij en alles, jezus wat viel je je dan opgelaten. En wat een pijn. Uiteindelijk omhoog gekomen, maar lopen ging erg moeizaam.
Nu de volgende dag een hele dikke knie die verrot zeer doet, zere rechterheup die steekt en zere rug en pols. Naast de normale pijnen. Leuk zo'n zwak lichaam die al weinig kan hebben.
Dus nu rustig aan en als iets niet goed gaat dan gelijk aktie ondernemen.